2015. április 4., szombat

MANI-ACS | pasztell


Sziasztok!

A Mani-acs-es közösség ezúttal nem az aktuális ünnephez kapcsolódó mintát választott meg, hanem a  igazán tavaszias pasztell színek mellett döntöttek. Nagyon megörültem ennek a hírnek, mert már annyira vágytam valami élénkebb, de mégsem kirívó manikűrre. Kutattam tehát a szekrényemben és így felleltem a képeken látható körömlakkokat. Mindegyik olyan fagyis szín, de próbáltam kicsit elrendezni őket, azaz árnyalati sorrendbe tenni őket, s mivel nem volt öt különböző, ezért úgy döntöttem a rózsaszín kerül a hüvelyk-és a kisujjamra is.
Előre is boldogságos húsvéti ünnepeket kívánok Nektek és remélem minél több locsoló látogat meg benneteket, akikák kölnivel vagy egy vödör hideg vízzel szeretnék a tudtotokra adni, hogy nem akarják, hogy elhervadjatok!:*
Rózsaszín ~ dor  - 13
Lila ~ essence - 149 hello marshmallow!
Kék ~ Moyra (Bubblegum kollekció) - 628 Jelly bean
Zöld ~ essence - 146 that's what is mint!
Nézzétek meg a többi lány alkotását is:

Brigi♥

10 megjegyzés:

  1. Nagyon harmonikus :) Szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Gyönyörű színek, gyönyörű mani ^^
    Lenne egy olyan kérdésem (lehet hogy kicsit tájékozatlan vagyok) de mit jelent/takar ez a mani-acs közösség? :)
    Esetleg hogyan lehet ide bekerülni?
    xx Laura :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:)
      Köszönöm szépen, aranyos vagy:* Ez egy kis közösség a facebook-on, vagyis egy csoport amit Mesi indított el, szóval inkább tőle érdeklődd meg:) Én annyira nem vagyok tájékozott, sajnos. Szóval ne haragudj!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...