2015. június 24., szerda

DIY | black frame


Sziasztok!

Mostanában nagyon rajta vagyok az ilyen dekorációs dolgokon, próbálom egy kicsit kicsinosítani a szobámat, hogy hátha megelégszem vele, de eddig még nem nagyon sikerült. Viszont most elhatároztam, hogy sokat fogok vele foglalkozni, kerestem és még keresek sok inspirációs képet. A Pinterest és a Tumblr. nagy segítségemre vannak! Most nagyban azon vagyok, hogy arany festéket és lakkfilcet szerezzek, hogy tudjak velük mázolni dolgokat, de míg ezeket nem szerzem be, be kell érnem az arany körömlakkommal, amivel a lentebb látható képkeret elkészítésében is a segítségemre volt. Lassan, de biztosan haladok, hogy olyan szobám legyen amilyenről mindig is álmodtam!^^
Amit használtam:
~képkeret (ha egy tanácsot megfogadtok, akkor nem piros, műanyagból készültet használtok)
~fekete (akril)festék
~arany festék (vagy körömlakk)
~ecset
Az egész nagyon egyszerű: a keretet két rétegben lefestettem az akrilfestékkel, majd hagytam teljesen megszáradni (ez kb. kevesebb mint 10 perc volt.), azután eltávolítottam minden fontos dolgot a közelből, mert ahogy elkezdtem fröcskölni a körömlakkot, minden olyan lett, mintha egy csillámpóni telehányta volna a lakást. 
Én szerintem még lefogom fújni egy átlátszó lakkal is.
Et voilá:

 Ti szoktatok csak úgy kreatívkodni?:*
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...