2015. június 23., kedd

PICTURES | Croatia


Sziasztok!

A múlt szombaton a barátnőmmel és az ő családjával lementünk Horvátországba csak egy napra megnézni a Plitvicei tavakat, ugyanis én még a 16 (na jó csak 15 és 3/4) évem alatt egyszer sem léptem át a Horvátországba vezető határt. Az út hosszú volt, nevezetesen 7 óra, de mivel hajnalban indultunk sokat aludtunk, így egész gyorsan elment az idő. Viccelődtünk és kuncogtunk, néha összevesztünk, persze nem komolyan, hisz' Tinával szinte minden perc nevetéssel telik. 5 órát töltöttünk a nemzeti parkban, ezalatt hajókáztunk, kacsákat etettünk ropival, énekeltünk (utóbbi miatt néha ferde szemmel nézett ránk pár, más nemzetiségű turista), iszonyat sokat nevettünk, de még annál is többet fényképeztünk. Úgy éreztem magam, mintha egy mesebeli világba csöppentem volna, egy elvarázsolt helyre, hisz olyan nyugodt volt minden, olyan csöndes. A szitakötők ott repdestek az emberek között, csodás érzés volt az is, mikor a vízesés előtt állva a vízpára frissítette fel az arcunkat. Jó volt kizökkenni picit a nagyvárosi életből. Iszonyatosan jól éreztem magam és hálás vagyok, hogy elmehettem, tökéletes nyárindító volt.

Hogy kezdődött a nyaratok és merre mentek nyaralni?:*
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. De szép képeeeeek! *.* Én sem voltam még Horvátországban, de ide elmennék akár most azonnal :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon aranyos vagy! És megéri, akármennyire is ellehet ülni a popót a buszon vagy a kocsiban!;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...