2015. június 15., hétfő

MANIKŰRVADÁSZ 17.


Sziasztok!

Tudom, hogy mostanság sok a körmös poszt a blogon, de valahogy az elmúlt időben csak erre volt kapacitásom, de mivel ugye már hivatalosan is elkezdődött a nyár szeretnék egyre több bejegyzést a blogra, és a hetet szeretném a Bella által szervezett Manikűrvadász 17. fordulójával kezdeni. Ezúttal a párom Nóri volt, sok szép manikűrje közül ezt a kis egyszerűt, de nagyszerűt választottam. Megpróbáltam a karácsonyi manikűrt nyáriasra formálni, és nekem szinte mindig a kék jut eszembe, mint szín, ha a nyárra gondolok, tehát ezt választottam. Egy golden rose körömlakkot kombináltam a moyra egyik holographic kollekciós lakkjával, semmi extra, de mégis a medencékre és a bennük hullámzó vízre emlékeztet. És képzeljétek, kaptam új szemüveget, annyira tetszik, feketét szerettem volna, de nem túl vastagat, és hál istennek viszonylag gyorsan megtaláltam!

 Eredeti manikűr:
Az én változatom:




Brigi♥
A többi lány munkája:


8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...