2015. augusztus 25., kedd

MANIKŰRVADÁSZ 19.

Sziasztok!

Egy pöppet eltűntem, de nem kell aggódni, csak tábor miatt hanyagoltam picit a blogot, viszont most itt vagyok, és a Manikűrvadász 19. fordulójával jelentkezem Nektek. Ezúttal Azrail volt a párom, Nála csodásabbnál csodásabb manikat láttam, de mégis egy viszonylag régi mellett döntöttem, amiben valami nagyon megfogott. Ezt újítottam meg egy picit, s ezt láthatjátok most a blogon.
A burgundi szín amit a körmeimen láthattok a She 240-es árnyalatú lakkja, a gyűrűsujjamra egy essence-es arany lakkot tettem, míg a középső ujjam körömvégeire egy h&m-es topper lakkból kiszedegetett csillámok kerültek. (Ez utóbbi művelet nem is tartott olyan sok ideig míg gondoltam, hál' Istennek!)


Az én változatom:


A többiek munkáját is nézzétek meg:


<!­­ start InLinkz script ­­> <!­­ end InLinkz script ­­>

Brigi♥

8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...