2015. augusztus 3., hétfő

NAILS | go wild-er-ness

Sziasztok!

A facebook-on is említettem, hogy sikerült a dm-ben megvennem a Rimmel egyik Rita Ora kollekciós lakkját, ami az 558 go wild-er-ness fantázianévre hallgat, ami szerintem nagyon kis bájos. Az igazság az, hogy én ezt a lakkot már nagyon régen kinéztem, de sajnáltam rá a pénzt, mert volt nekem egy orgona-lila körömlakkom, és úgy voltam vele, hogy míg az el nem fogy nem veszem ezt meg, de mivel leárazták lecsaptam az alkalomra. Nem is bántam meg, hiszen ez egy csodás szín, csodás kivitelezésben. Ha véleményt kéne alkotnom róla, szerintem maximálisra értékelném, mert könnyen fel lehet vinni, a lekerekített ecsetével. Két rétegben csodásan fed, és a tartóssága is elég jó. Viszonylag gyorsan meg is száradt, így nem igazán tudtam belenyúlni (pedig ahhoz nagy tehetségem van..). Egy szó, mint száz nagyon megszerettem ezt a kis szépséget már az első alkalom után, s lehet másik színt is beszerzek majd ebből a kollekcióból, ami kicsit ősziesebb.


Ui.: A Jack Daniel's-t nem én ittam meg, mentségemre legyen szólva, én csak vázának használom!:*
Nektek tetszik ez a szín? Ti csak tavasszal viselitek?
Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Ha úgy adódik lehet én is veszek egy Rita Ora kollekciós lakkot mert nagyon kíváncsi vagyok rájuk pláne ha tartós és gyorsan szárad! :D
    xx Bianka

    VálaszTörlés
  2. Ahh nekem ebből a kollekcióból a szürke van meg és mellé vettem még egy l'orealos halvány lilát, de most ez nagyon megtetszett....Vajon elfér még egy lila nálam?! :) Beleszerettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem fogyott még el az essence-es, szóval néha-néha kell bűnözni én amondó vagyok ;)

      Törlés
  3. Szia! :)
    Általában a lakkos posztokhoz nem szólok hozzá, mert nincs sok lakkom, de ez a tünemény pont nálam van, méghozzá nagyon kedvezményes áron, Németországból jött egy társával együtt, örültem nekik nagyon. A lakk tartós, nagyon jól fed és tényleg meglepően hamar szárad.:)
    A másik társa, ami vele érkezett a Roll in the grass nevet viseli, és egy türkizkékes-zöldes szín, nagyon tetszik, nézz nyugodtan utána annak is, hátha megtetszik.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa
      Óó zöld lakkom még nem nagyon van, köszönöm a tippet! És akkor szerencsére Neked is bevált nem csak nekem, örülök neki!☺

      Törlés
  4. Szia :)
    Benne lennél egy cserében? Ezer hála ^^
    http://justoneminute-annasophia.blogspot.hu
    x,
    Anna-Sophia

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...