2015. augusztus 2., vasárnap

Blogszülinap LEZÁRVA!!

Sziasztok!

El sem hittem volna, hogy már 2 éve vezetem a blogot! Olyan gyorsan elszállt az idő, még hogyha ez klisének is hangzik. Csodálatos volt ez az elmúlt időszak, amit Veletek tölthettem, és a sok bátorítás mellett megannyi kedves szó aranyozta be ezt a két évet, amit örömmel idézek most vissza. Eleinte nem is gondoltam volna, hogy elérem a száz követőt, viszont mostanra már 130-an lettünk és mindenkinek köszönöm, hogy követi a blog mindennapjait! Szerettem volna ezt nem csak szavakban kifejezni, ezért gondoltam, hogy indítok egy blogszülinapi nyereményjátékot Nektek. Mivel én béna vagyok mindenféle dobozkához maradok az eddig bevált módszeremnél. Tényleg köszönök mindent!♥


Balea Paradise Island arcmaszk
Balea pórusfinomító arcmaszk
Essence gel like nail polish körömlakk (43 girl's best friend)
Essence sweet cherry körömreszelő
2 levél flash tattoo

-légy feliratkozott olvasója a blogomnak
-írj ez alá a bejegyzés alá egy kommentet az e-mail címeddel

-lájkold a facebook oldalamat
-oszd meg a játékot facebook-on
-kövess instagramon
-kövess tumblr.-ön
-kövess magyarblogok-on
-kövess twitteren
-kövess bloglovin'-on
-kiteszitek a blogotok (ha van) oldalsávjába az első képet

A kommentben kérlek azt is írd le, hogy melyik közösségi felületen, milyen néven követsz, ha pedig megosztottad, akkor annak a linkjét is kérlek írd le nekem. Köszönöm!:*

A nyereményjáték 2015. augusztus 31-éig tart.

Sok sikert mindenkinek! :*
Brigi♥

37 megjegyzés:

  1. Gratulálok Brigi a 2 évhez!:)) Igazából nem is tudom mit írjak , mert tudod , hogy imádom a blogod és , hogy rendszeresen követlek. Nagyon szeretem az igényes képeidet és szeretnék további sok- sok sikert kívánni! Csak így tovább! <33

    Blog: B Ruhamania
    Fb: Bianka Csendes
    Instagram: @biankacsendes
    Tumblr: ruhamaniablog
    Twitter: Ruhamania

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Bianka olyan aranyos vagy, sok puszi és siker neked!!♥ Köszönöm a kedves szavakat!:*
      +4 esély ha jól számoltam:*

      Törlés
    2. Upsz az email címem kimaradt , de itt elérsz ( és facebookon is:Dddd) : ruhamaniablog@gmail.com

      Törlés
  2. Szia!
    Boldog szülinapot és köszi a játékot! :)
    E-mail címem: noi132211@gmail.com

    - Noémi Somogyi néven követem a blogodat.
    - Noémii Somogyi néven lájkolom a facebook oldalt.
    - @noemisomogyi néven küvetlek instagramon.
    - Követlek magyarblogokon is.
    - Noémi Somogyi néven twitteren.
    - Bloglovinon Noémii Somogyi néven.
    - és kitettem a blogom oldalsávjába: http://noinails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Noémi! Neked is sok sikert kívánok!:* +6 eséllyel indulsz.

      Törlés
  3. Szia!
    További sok sikert, köszi a játékot!

    Viktória Láposi néven vagyok feliratkozva.
    Email címem: laposi.viktoria.mfg@gmail.com

    facebook-on Viktória Nagyné Láposi néven kedveltelek,
    megosztottam a játék hírét:
    https://www.facebook.com/viktoria.nagynelaposi/posts/506082552872557?pnref=story

    VálaszTörlés
  4. Happy Birthday :DD
    email címem: gugukanagy.1@gmail.com
    Nagy Anna néven követem a blogodat.
    Nagy Anna néven lájkolom a facebook oldalt.
    - @annanagy1 néven követlek instagramon.
    - Követlek magyarblogokon is.
    - AnnaNagy14 néven twitteren.
    - Bloglovinon AnnaNagy1 néven.

    VálaszTörlés
  5. Szio.:)
    Nagyon boldog szülinapot a blognak! :3
    Pont most gondolkoztam el, hogy ugyan mióta is követhetlek, de a legutóbbi szülinapnál már itt voltam, és engem is megdöbbent, hogy hogy repül az idő.:)
    Itt Beatles_Lány vagyok, de a blogra justabove néven iratkoztam fel.
    Bloglovin'-on is Beatles_Lány néven követlek,
    twitteren is követlek, ugyanazon a néven, amit facebook-on küldök majd.
    tumblren askingalexandria--air néven követlek.
    a facebook oldalt is lájkoltam, de a nevem nem akarom felfedni, majd írok ott üzenetet, hogy k isi vagyok.:)
    e-mail címem: zsofi0508@freemail.hu
    Üdv: Zsófi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +a leglátogatottabb blogom oldalsávjába is kikerülsz! :)
      http://everykissgetslittlesweeter.blogspot.hu/
      bocsi a sok megjegyzésért.:)

      Törlés
    2. Szia!!^^ Köszönöm, hogy jelentkeztél!

      Törlés
  6. Szia. Gratulálok a 2 évhez! :)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Andrea Pásztor néven követem a blogod.
    Email: pasztor.andi93@gmail.com
    Andi Pásztor néven van like-olva az oldalad facebookon.
    Megosztottam: https://www.facebook.com/andii.pasztor/posts/878406808880802?pnref=story
    @pasztor_andi néven követlek instagramon
    Pásztor Andrea néven követlek Twitteren.
    Andi Pásztor néven pedig Bloglovinon.
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia,

    Gratulálok! =)

    Patrícia Kutasi néven követlek a blogon.
    Patrícia Kutasi néven követlek FB-n.
    Patrícia Kutasi néven követlek Blogvinon.


    Üdv:
    Patricia
    patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!A blogodra gabcsy néven vagyok feliratkozva.
    E-mail címem gabcsyyii@gmail.com.
    Facebookon Gabriella Szöllősi néven lájkoltam az oldalad.
    Instagramon,twitteren,bloglovin'-on: gabcsyyii .
    Köszi a lehetőséget :D !

    VálaszTörlés
  9. Szia! Boldog 2. szülinapot a blognak! :)
    Dóri (nail-maniacs) néven iratkoztam fel a blogra
    email címem: dori98@freemail.hu
    Dóri Birtalan néven lájkoltam a Fb oldalad
    @doribirtalan névvel követlek instán
    weesquirrel névvel tumblr-ön
    Dóri Birtalan névvel Magyar Blogokon
    @BirtalanDori névvel twitteren
    és bloglovinon is Dóri Birtalan névvel követlek
    a képet pedig kiraktam a blogom oldalsávjába: https://nail-maniacs.blogspot.com

    Köszönöm a részvételt! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia! :)

    Gratulálok a 2 évhez!
    Nekem idén 3 éves a blogom és nehéz elhinni, hogy ennyi idő mát el is telt.

    Szeretnék jelentkezni a játékra.

    Turcsek Gabriella néven vagyok feliratkozott olvasód itt a blogon;
    email címem: gabriella.turcsek@gmail.com

    + esélyek:
    Facebook - Turcsek Gabriella
    Facebook megosztás - https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/1036476466376071?pnref=story
    Instagram - @vidamgabica
    Tumblr - vidamgabica
    Magyarblogok - http://www.magyarblogok.hu/blog/366
    Twitter - @gabcsiiii
    Bloglovin' - Turcsek Gabriella
    Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot - www.turcsekgabi.hu

    Köszi a lehetőséget!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Gabi! Köszönöm, és azt is, hogy jelentkeztél!:**

      Törlés
  11. Szia!
    Gratulálok a második blogszülinaphoz! Még sok sok ilyet!!!
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    Anniie néven követlek, e-mail címem: 4nn11e.anniie@gmail.com
    Egy plusz esélyem van, követlek blogovin'-on, Anniie néven.

    VálaszTörlés
  12. Szia! :) Én is gratulálok a 2 évhez!

    - Feliratkozva: Drew Coel
    - Instagram: drew_coel
    - Twitter: @sateenkaarigirl
    - Facebook: Sára Fülöp
    - Tumblr: dove-in-the-heart
    - Bloglovin': Drew Coel
    - e-mail: drewcoelheart@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Boldog blogszülinapot! :)
    Manna (mannakörmök) néven követlek.
    e-mail: manna0319@gmail.com
    instagram: mannanails
    facebook: Marianna Kovács

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Boldog 2. szülinapot a blognak! :)
    Dóra Sáfár néven iratkoztam fel a blogra
    email címem: safar.dora876@gmail.com
    Dóra Sáfár néven lájkoltam a Fb oldalad
    és bloglovinon is Dóra Sáfár névvel követlek

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Boldog blogszülinapot!
    Sz. Lilla néven vagyok feliratkozva a blogodra, email címem: sz.lilla123@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia drága Brigi!
    Követlek mindenhol, fel vagyok iratkozva és tessék egy használható e-mail cím: styleriginal.blog@gmail.com
    Nagyon nagyon gratulálok a két évhez, csak így tovább! ♥
    Puszi,
    Gabi

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Boldog szülinapot!
    e-mail címem: suram@gmail.hu
    Blogon Mária Surányi néven követlek.
    Facebookon Mária Surányi néven lájkoltalak, és megosztottam a játékot.
    Bloglovinon Mária Surányi néven követlek.
    Twitteren Surányi Mária néven követlek.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...