2015. október 13., kedd

HAUL | Glamour napok 2015 ősz

Sziasztok!

Végre, végre, végre! Ismét Glamour napoknak néztünk elébe a hétvégén, s megint költhettük a pénzt agyba főbe, azzal a gondolattal nyugtázva az egészet, hogy "De hát olcsóbb volt!" ami végül is igaz, de tudjuk, hogy nem minden kell nekünk feltétlen, amit ilyen tájt veszünk, hisz mind tudjuk, hogy leemelünk olyan dolgokat a polcról, amikre nincs akkora szükségünk, mint az oxigénre. Volt megint a nagy tömegben kóválygás, s az is, hogy megpróbáld nem elveszíteni a shopping-partnered, míg nézelődtök. Ilyenkor a türelmedet is újra próbára teszed, hisz kiállni a kasszasorokat, no meg a próbafülkéhez vezető utat is egy egész hadművelet. Sajnos megint elköltöttem a zsebpénzem nagy részét, de egyrészt ilyenkor beraktározok, másrészt névnapomra megleptem saját magam pár szép új holmival, sőt nem csak én hanem a szüleim a barátom és Tinus is, úgyhogy most egy ideig fürdök a jóban.^^
Drágalátos h&m, esküszöm odaköltözöm, imádom, kedvenc boltom, sosem csalódtam még benne, ezúttal is elhoztam pár darabot a Pólusbéli üzletükből, név szerint egy barna bokacsizmát, egy bújós fekete pulcsit és a gyerekrészlegről megkaparintott rózsaszín trikót. Vigyorogva viselem az összeset, hiszen lehúzhattam őket a kívánságlistámról.


A c&a-ból csak egy zöldes-kékes pulcsival jöttem ki, erősnek tűnik a kötése, szerintem jól megleszünk együtt. Könnyen tudom kombinálni a farmerjaimmal és ha lusta napom van, s reggel nincs kedvem azon gondolkodni mit vegyek fel, ez a darab tökéletes lesz.

Hádába vitt az utam ezután, ahonnan először egy szőrös mellénnyel, másodszor pedig egy gyerekfarmerrel és egy műbőrszoknyával távoztam. A kedvesemnek♥ is vettem egy inget, én személy szerint odáig voltam meg vissza tőle, neki is tetszett (legalábbis azt mondta:P)  Ide nem volt kupon, viszont kedvezmény járt a ruhákra ugyanúgy.

Ezután leginkább a drogériákra tartogattam kicsiny kis vagyonom, a Rossmannban megvettem életem első vörös rúzsát, amit még csak egyszer használtam de imádom, olyan tökéletes, hogy szavak nincsenek rá. Egy Rival de Loop young-os palettát is betettem a kosaramba, szerintem csodálatos rózsaszínes árnyalatok vannak benne. Kezeim közé kaptam egy Garnier PureActive BB krémet is, amitől először ódzkodtam, de csütörtök óta már egészen összebarátkoztunk. S a pénztárhoz vittem még egy essence-es ecsetet is, amivel már egy ideje szemeztem.


Dm-ben is jártam, ott nem vettem olyan nagyon sok mindent (vagy mégis?). Egy gyönyörű nude Rimmel rúzs ejtette rabul a szívemet, amit még nem próbáltam ki, hiszen alkalmam sem volt, de reménykedem, hogy illik majd hozzám. Aztán a Palmolive új csoki illatú tusfürdőjére már kíváncsi voltam, így egy olyat is vettem, majd egy másik üzletükben megvettem a GlissKur hajra való BB krémjét is, amiről igazából semmit nem tudok, csak kerestem valami szimpatikus hajápolót és ez ragadta meg a tekintetemet, szóval ha tudtok róla bárminemű információt akkor kérlek osszátok meg velem, előre is köszönöm.:*

Névnapomra anyukámék megleptek egy Tangle Teezer-rel, ami szintén kívánságlistás darab volt, nagyon örültem neki. Nekem eddig szimpatikus volt, kétszer fésülködtem vele és nem húzta a hajamat, kedvelem.☺


A barátom már megint kitett magáért, meglepett engem egy csodaszép nyaklánccal és a kedvenc csokijaimmal. Még egyszer köszönöm szépen Pic szeretlek!♥

Tinustól kaptam ezeket a vicces kis gyümölcsös zoknikat, szerintem írtó cukik, de hogy honnan tudta, hogy mintás zoknit szeretnék venni? Ez egy rejtély marad szerintem..

Nektek miket sikerült beszerezni a Glamour napok alatt? Megbántátok, hogy megvettetek valamit?:*
Brigi♥

3 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat vettél. :) A nyaklánc különösen tetszik.
    Nagyon hangulatosak a fotók, de ha elfogadsz egy kis építő jellegű kritikát, szerintem a hangulat itt egy picit a fotó "értékének" a rovására megy. Tényleg nagyon hangulatos, de egy haul bejegyzésnél szerintem az adott darab kivehetősége is fontos. Ami talán egy kevés fancy, kevésbé pinterest stílusú fotóval jobban elérhető. :) De persze mellé be lehet tenni ezeket a hangulat fotókat is.

    De egy művészien belőtt pulcsinyak alapján nehezen látom magam előtt az adott holmit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, kedves tőled, hogy ilyen szépen fogalmaztad ezt meg.:)) Igazad van szerintem teljes mértékben, dilemmában is voltam, hogy hogyan is fényképezzem le a pulcsikat, de sajnos így sikerültek, viszont legközelebb valahogy jobban ügyködök a beállítottságukon.:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...