2015. október 27., kedd

Autumn essentials

Sziasztok!

Ősszel előkerülnek a sötétebb, erőteljesebb színek, mint például a barna vagy a burgundi, amik akár az ajkakon, akár a körmökön is csodásan tudnak festeni. De sokan (köztük én is) szeretnek viselni világosabb, természetesebb színeket is, amiket nagyon könnyű kombinálni. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem azokat a termékeket, amiket idén ősszel előszeretettel viseltem eddig vagy majd fogom, hiszen még van egy hónap az évszakból. Több bloggerinánál is láttam ilyen bejegyzést és nekem is meghozták a kedvemet, úgyhogy lássuk!

Catrice - 310 Red my lips 
Imádom ezt a színt, pedig régen egyáltalán nem tudtam elképzelni magamon a vörös rúzst, talán túl merésznek tartottam, de mióta kipróbáltam teljesen odavagyok érte. És a barátom♥ miatt bátorkodtam megvenni, hiszen ő buzdított, de milyen jól tette!:P
Sokáig fent marad, bár akármikor hozzáértem, csak egy picit is, nyomott hagyott, szóval valahogy ezt ki kell küszöbölnöm. Szeretnék egy sötétebbet is beszerezni a közeljövőben, ami inkább egy bordósabb árnyalat.

Rimmel, Kate Moss - 40
Ennek a rúzsnak olyan finom illata van, legszívesebben megenném, bár nem valószínű, hogy jót tenne..:') Nagyon tetszik ez a szín, igazi nude, bár ebben a kollekcióból szinte az összeset eltudtam volna hozni, csak a pénztárcám nem nagyon engedte. Én azt tapasztaltam, (de ahogy láttam többek is), hogyha nincs rendben az ajkunk hidratáltság szempontjából, akkor a nude színek nem mutatnak olyan szépen mint szeretnénk, szóval nekem annyira nem jó, mert mindig cserepes a szám sajnos.
Maybelline Baby Lips - Peach kiss

Ez már a második Baby Lips-em, a másik tökéletesen bevált, de ez is teszi a dolgát. Nagyon szépen csillog és emellett egy kis színt is ad. Ha sietős reggelen vagyok és nincs kedvem a rúzzsal bíbelődni, csak felteszem ezt, bedobom a táskámba és minden megvan oldva. ^^
Lovely - nude paletta
Ezt a palettát már biztos unjátok, hisz tavaly óta (vagyis mióta megjelent) áradozik róla mindenki, akinek megvan, de hisz jogosan, mivel csodálatos színei nemhogy pigmentáltak, de jól építhetőek és viszonylag tartósak is, sőt a mindennapi sminket átlehet alakítani estivé is ennek a segítségével. Viszont egy két színben zavaróak nekem a csillámok, de ettől eltekintve nagyon nagy kedvenc.
Catrice - 
Ez a lakk már többször is szerepelt a blogon, de még mindig nem használtam el és még mindig ugyanúgy szolgál, ahogy kell. Két rétegben gyönyörűen fed, viszont nekem sosem szárad meg rendesen és karcos lesz a felülete, bár ezt egy fedőlakkal kilehet küszöbölni.
Szerintem ősszel (is) nagyon szépen mutatnak a körmökön a bordó és piros árnyalatok, főleg ha matt fedőlakk kerül fel rájuk. 

Essence - 
Ő sem először mutatkozik be itt, de annyira könnyen kihasználható ezekben a hónapokban, sőt télen is, hogy csoda, hogy még nem változott arannyá a körmöm. Bár mindig csak egy-egy lakkot szoktam vele feldobni, tehát a gyűrűs-és a középső ujjamra szokott szinte csak felkerülni, de ő is jó szolgálatot teljesít.☺
Lancome - La vie est belle parfüm
Már több mint egy éve használom szinte folyamatosan, és eddig egy fél centinyi fogyott az 50 ml-es kiszerelésből. Minden nap egyet fújok a nyakamra, majd eldörzsölöm a csuklómmal és ezeket is összedörzsölöm, hogy mindenhova jusson egy pici. Sokan már erről az illatról ismernek meg, vagy mindig mondogatják, hogy egy kész illatfelhőt hordozok magammal, pedig tényleg csak egyet szoktam fújni belőle. Imádom a picit nehezebb, erőteljesebb, fűszeres illatát, szintén tökéletes őszre ,s télre egyaránt. 


Brigi♥

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek születtek! (: Nagyon megtetszett a parfüm, bár én inkább a gyümölcs illatúakat jobban szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy!☺ Én azokat is szeretem, de valahogy ezek mindig jobban passzoltak hozzám.:))

      Törlés
  2. Nagyon szép képek lettek,és tetszett a bejegyzés. Azt szeretném kérdezni hogy mivel szerkesztetted az első képre a feliratot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)) Örülök neki, hogy tetszett! Pickmonkey a neve, ez egy internetes, ingyenes szerkesztőprogram.:)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a bejegyzés! :) A Kate Moss rúzsokkal meg lehet venni engem kilóra! :D
    A parfüm sajnos nekem annyira nem jött be. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha ennyire elnyerte a tetszésedet! A parfümöt sajnálom, de hát mindenkin máshogy áll egy illat.:))

      Törlés
  4. Milyen szép képek lettek Brigi! :)

    VálaszTörlés
  5. ...és ennek örömére még a blog fejléce is őszi lett :D Tetszik!
    A Kate Moss rúzsokkal hasonlóan érzek, 2 már szereztem (szintén egy nude árnyalatút és egy bogyószínt). Imádom őket :)
    /Zárójelben megjegyzem, hogy ugyebár te "ősz típusú lány" vagy, ezért biztos nagyon jól állhat a piros rúzs :) Nem csodálom, hogy a barátod is jelezte...innen küldök neki piros pontot ezért :D/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a fejlécre vonatkozó bókot ^^ A barátomnak pedig átadom a dicséretet, aranyos vagy :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...