2015. október 25., vasárnap

PICTURES | fragrance of fall

Sziasztok!

Imádom, mikor ősszel lehullanak a levelek, s gyönyörködhetek a káprázatos színeikben, miközben az égig rugdosom őket, mint egy kisgyerek. A legszebb darabok után kutatva, mindig elgondolkodom azon, hogy csak én csinálom-e ezt vagy mindenki aki odavan az őszért? Imádom az illatokat, amik ilyenkor a levegőben szállnak, teljesen magával tud ragadni a sütőtök, a padlizsán, a narancs vagy akár a fűszerek aromája is. Ilyenkor jobban esik a sütés is, hisz melegedhetünk a tűzhely mellett, miközben türelmetlenül figyeljük a sütőben izzadó finomságokat. Olyan jól esik odakucorodni a fotelbe, egy pihe-puha zokniban, a kedvenc teámmal és egy könyvvel, miközben kint a köd éppen ellepi a várost. Kedvenc költőm, Radnóti egyik verse pontosan tükrözi ezt az érzést:

Menekülj, te szegény, most amikor
szőllők sárgára érett fürtjeivel
súlyosul kedved. Ilyenkor ősszel
hagyd ott a mezőt és az erdőt,
bársonyos fáid és a bokrok
melyek alatt a kedvest ölelted
meghalnak most; a hajló nagy
fű ahová remegve csókra
terítetted száraz és sárga.
Hagyd ott a mezőt, az erdőt
és gyere a házak közé, a
városi fák hullása nem oly
veszejtő: csak az égre és a
tetőkre ne nézz! mert fáradt
Madonnák ülnek a házak fölött
és arcukról dől a szomorúság.

1929. szeptember 10                              
ezt Ő csinálta
És Ő járt az etyeki kúriában is..
Nektek is az ősz a kedvenc évszakotok? 

Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. nekem nagyon!!! *.*
    less be a blogomra, én is készítettem pár őszi képet.: http://www.turcsekgabi.hu/2015/10/osz-tiszalokon.html

    VálaszTörlés
  2. Nem,nem,nem!! :D Nekem a nyár :P De nagyon szépek és hangulatosak a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, jó azért a nyarat én is szeretem, főleg, hogy nincs suli. ^^ Köszönöm!

      Törlés
  3. Én szeretem az őszt, a színek miatt, meg bátran viselhetek meleg, puha pulcsikat és ihatok sok teát és forró csokit. (Amit télen is) Nekem mindegyik évszakban van valami szép. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én is mindegyik évszakban szeretek valamit, csak az ősz és a tavasz valamiért közelebb áll a szívemhez.:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...