2015. december 24., csütörtök

24-e, ahogy azt elképzeltük

Sziasztok!

Valószínűleg (sőt biztos) említettem már Nektek, hogy egy december 24-e hogyan is telik nálunk, idén sem volt másképpen, Anyukám dolgozott, Apuval, és idén már Mamával kiegészülve próbáltuk előkészíteni a terepet. Egy macsekkal nehéz a karácsony, s a műfenyő sem hátrány, bár az igazi illatát semmi sem kárpótolja, még az sem, hogy a műnek az ágait ide-oda lehet hajtogatni. ;) Bajusz, ahogy felállítottuk a fát rámászott, alig tudtuk elszakítani tőle. 
Miután kibogoztuk apuval a három darab 100-as izzót, fel is tettük a fára, majd jöhetett a díszítés, a csúcsdíszt idén is apu tette fel, hiszen ő a férfi a házban, meg Mamával mi elég kicsik vagyunk erre a feladatra, de hát így sikerült.. :') Idén arany és piros díszek kerültek fel a fára, pár üveg kincsecskével kiegészülve, amiket igyekeztem olyan helyre tenni, ahol megvilágítja őket egy-egy izzó. 
Majd jöhetett a takarítás, amit ugye nem lehet kihagyni, de ezt mindenki ismeri, muszáj, különben megesz a kosz! Én persze közben még az ajándékok csinosítását végeztem, képeslapokat gyártottam és a többi, de végül is nem kavartam össze semmit. :D
Miután anyu megjött, bepakoltuk a tegnap becsomagolt ajándékokat a fa alá, s főztünk, főztünk főztünk, majd ettünk és ettünk, mindaddig, míg ki nem pukkadtunk.
Ajándékoztunk is, meglepik is voltak ám és láttam Mama csillogó tekintetét, mikor meglátta az új kabátot, ami meglepetés volt. Bajusz is kapott ajándékot, egy kis plüss házat, amibe azonnal be is költözött, nagyon aranyos volt!

Mindenki áldott, békés és boldog karácsonyt szeretnék kívánni! Legyen csodaszép estétek!♥
Brigi♥

6 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...