2019. július 23., kedd

OUTFIT | Just like my mom


Sziasztok!

Már nagyon régen volt outfit poszt, ami persze nem azt jelenti, hogy nem vettem semmit, és nem is mentünk el fotózni, egyszerűen csak elfelejtettem veletek megosztani külön posztokban ezeket a fotósorozatokat. Mostanában átorientálódtam az Instagramra, hiszen ott jóval egyszerűbb megosztanom Veletek mindent, nem mellesleg pedig többetekhez eljut, mint itt.
Ennek ellenére imádom a fotókat, amiket Dani készít rólam, olyan jó hangulatúak és szerintem most már egyre jobban sikerülnek, mondjuk nem miatta, hiszen eddig is csodás munkát végzett annak ellenére, hogy egy sárkány vagyok. Azért mondom, hogy jobban sikerülnek, mert kezdek beletörődni, hogy így nézek ki és nem tudok rajta javítani :'). Sokat fotózunk, mert hát ez a legfőbb hobbim és akárhol járunk szeretem megörökíteni a dolgokat. Rájöttem arra is, hogy melyik stílus fele orientálódom éppen, vagyis, hogy kb. melyik áll a legjobban. A retro-t érzem most magaménak és nem csak azért, mert a divat ezt diktálja, hanem úgy amúgy olyan jó érzés olyan ruhákban rohangálni, amiket az anyukám vagy a nagymamáim hordtak anno. Visszanézve a régi képeiket, főleg a nagyszüleim idejében az emberek olyan csinosan és elegánsan öltözködtek! Minden lány kosztümben, és a férfiak pedig öltönyben mentek mindenhova, nekem ez nagyon tetszik! Anyukámék fiatalkorában, a 80-as évek végén és a 90-es évek elején pedig ez a laza, könnyed, de nem túl csini cuccok mentek. Végtére is én most hasonló stílust érzek magaménak, mint Anyumé volt anno, mikor annyi idős volt, mint én.
Szeretem a bő szárú nadrágokat, a laza ingeket és a régies kiegészítőket, köztük a ruhákon lévő gombokat, hajcsatokat és kendőket, a fülbevalókról nem is beszélve.
Az Instagramon közzétettem egy képet: EZT, ami alatt megkérdeztem, hogyha tehetnétek hova mennétek vissza az időben, mert én egyértelműen a '80-as éveket és Amerikát választanám! Ha még egy lehetőségem lenne, akkor a 1920 környékére tévelyednék, szintén Amerikába.. (a filmek nagyon befolyásolják ezt a nyugatra vágyódásomat).
No de maga az outfit amiről szól a bejegyzés. Itt is egy laza nyári szettről fogok beszélni, ahol a hosszú nadrág semmiképpen sem hátrány és a fehér blúz, sem az, amit várnak egyesek, hogy vizes legyen.. Ez egy olyan szett, amit a H&M-ben vásároltam, a felsőt kemény 1000 Ft-ért (üzletben), a nadrágot pedig 1790 Ft-ért vettem (online). A csatom is kifejezetten megérte a pénzét, ugyanis AliExpressről szerváltam, méghozzá még április környékén. A papucsom még tavalyi, eléggé elnyűtt, de nagyon szeretem! 
A fotók helyszínéül pedig szintén nem egy olyat választottam, ami modern, így tehát a Parlamentet láthatjátok a háttérben, amit gyönyörű-szépnek gondolok már kiskorom óta. Amikor végeztünk a fotózással, leültünk az id. Antall József rakparton egy padra és csak csodáltuk a Dunát. Olyan megnyugtató volt!♥


shirt, pants, sunglasses: H&M // slippers: Deichmann // bag: Reserved //  hairclip: Aliexpress


Ti ha tehetnétek hova utaznátok vissza az időben? 

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...