2019. augusztus 8., csütörtök

PICTURES | Napraforgók földjén


Sziasztok!

Annyira imádom a tematikus fotózásokat, amikor nem az általam viselt szetten van a hangsúly, hanem leginkább a színvilágon, a környezeten és annak atmoszféráján. Ilyen ez általában egész tavasszal és nyáron is, mikor nyílnak a virágok. Kezdődött az egész a mandula-és cseresznyefa virágokkal, folytatódott a magnóliákkal, a pipacsokkal, a bazsarózsákkal és a levendulákkal, most pedig egyértelműen a napraforgók a sztárok! 🌻 Ami azt illeti, nagyon sokaknak az agyára mennek ezek az állítólagos Insta-trendek, pedig őszintén, nem tudom ki találta ki ezt a "fogalmat", számomra teljesen értelmetlen. Miért is ne fotózhatna mindenki, aki akar ezek között a szépségek közt? Ha nem vagyok első, akkor már le vagyok maradva és nem tudok újat mutatni? Hát pedig a természetből csak újat lehet mutatni! Ezek, amikor írtam fentebb, mind a természet által adott csodák, amiket mindenki a saját szemszögéből tud bemutatni, mindenkinek vannak saját ötletei a fotók kapcsán, és mindennek és mindenkinek vannak saját történetei is. 
Például nekem is, hiszen eddig még csak egyszer jutottam el napraforgó földre, viszont idén ráeszméltem, hogy van egy egészen közel a házunkhoz, ami meglehetősen meglepett, mivel eddig két éven keresztül nem láttam.. no mindegy. Az én történetem azzal folytatódik, hogy ahhoz képest, hogy közel van, nehéz megközelíteni, átsétáltunk egy körforgalmon és ráadásul átmásztunk egy árkon is, majd poros lábbal, a naplemente simogatásában és a megannyi molylepke körülöttünk repkedésében sikerült megörökíteni olyan pillanatokat, amik közül már párat láthattatok Instagramon, ha követtek (@brigiis). Ezek a napraforgók különösen szépek és még most is tartják a gyönyörű alakjukat, pedig nagyon sok helyen elvirágoztak már, van ahol még azelőtt, hogy én elmentem volna fotózni. Egyébként ahhoz képest, hogy a napraforgó júliusi virág, engem mindig az őszre emlékeztet, s bár az időjárás is nagyon őszies mostanában, azért még mindig nyár van és ki kell élvezni! Ha nem is fotózni, de megcsodálni ezeket a virágokat mindenképpen érdemes!
Egyébként azt mindig elfelejtem mondani, de lehet látjátok is, hogy itt mindig szerkesztetlenül mutatom meg Nektek a képeimet, hiszen sosem volt számomra érdeke annak, hogy egységesítsem a színeket vagy kiemeljek ezt-azt, hiszen erre való az Instagram, bár néha megbánom, hogy nem szöszölök el vele órákat. Bár nyilván nem lehet az összes fotónak egységes színe természetesen, nemde? 😊




Ti mit gondoltok az Insta-trendekről? 
Van értelme ennek a kifejezésnek és nem elég élni a természet adta lehetőségekkel? 

Ölel, Brigi♥

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a fotók! :)

    Egyébként a napraforgó mivel elsősorban mezőgazdasági haszonnövény, ezért előfordulhat hogy vetésforgóban termesztik, tehát az említett területen korábban valószínűleg más haszonnövény termett, ami kevésbé ingerli az embert outfit fotók készítésére. :D

    Nekem csupán annyi problémám van az insta-fotó trendekkel, hogy nagyon sok esetben egymást utánozzák az emberek. Egy virágot le lehet fotózni százféle módon is. Viszont ezeken a fotókon ugyanazok a filterek, pózok, beállítások találhatók. Nyilván érthető, hogy mindenki igyekszik ellesni a siker receptjét a felkapottabb influencerektől, csak sajnos ez sok esetben a kreativitás halálát jelenti.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...