2020. november 24., kedd

Outfit | ERDEI TÚRA

Sziasztok!

Ez az ősz kicsit más volt, mint a többi, úgy ahogy az egész év, viszont szerintem a kirándulás iránti szeretetünk megmaradt bennünk. Szerencsénk van, mert a házunkhoz közel van egy kicsi erdő, ahova többször szoktunk járni és már itt a blogon is mutattam már Nektek, hiszen télen különösen gyönyörű látványt nyújt, amikor ráesik a friss hó. Viszont ősszel is igencsak hangulatos, és szerencsére a novemberi szürke időben is volt pár nap, amikor kibújtak a nap sugarai a felhők mögül. Ezen alkalmak egyikét rögtön kihasználtuk, s elmentünk egy rövidke sétára is, ami közben készültek ezek a képek. Egyébként csak az elindulásunk után realizálódott bennem, hogy aznap elég egy pulóver, mert nagyon kellemesen sütött a nap és nem volt hűvös a levegő, mint ami amúgy november közepén jellemző. Az említett pulóverem pedig véletlenül tökéletesen illett a környezethez, s megállapítottam, hogy ez az ősznek lett teremtve, amit egyébként már előtte is észrevehettem volna, hiszen a színe önmagában árulkodóak. 

A Bonprix honlapján nézelődve nagyon magával ragadott ez a pulcsi, mert olyan cozy vibe-ja volt, amit nem minden pulcsi tud nekem tökéletesen visszaadni, hiszen van amit direkt ilyesfajta alkalmakhoz vennék fel. Nem tudtam pontosan, hogy milyen jellegű az anyaga, bár azt láttam, hogy kötött, de mikor megérkezett, kifejezetten pozitív csalódásban volt részem. Az anyaga rendkívül puha és sokkal vastagabb, mint az elsőre tűnt nekem. Szerencsésen döntöttem emellett a darab mellett azt teljes vállszélességgel kijelenthetem. Szerintem a három alapszíne miatt kifejezetten jól kombinálható, illetve szerintem igencsak harmonizálnak ezek a színek egymással és a ruhatárammal is, szóval nem igazán lehet elrontani a szettet. 

Szerencsére pont nem régiben vásároltam egy sapkát, aminek a színe nagyon passzolt a pulóverhez, így ez sem maradhatott el. Bár ennek nem a hideg, hanem a "bad hair day" volt az oka, megállapítottam, hogy nagyon jól mutatnak együtt. Alulra egy sima fekete nadrágot választottam, aminek picit bő a szára, s hozzá pedig a kedvenc új bakancsomat, ami mostanában lerobbanthatatlan a lábamról. 

jumper: Bonprix // jeans : Reserved // hat,boots: H&M 


Ti kihasználjátok még az utolsó őszi napokat, mielőtt elkap bennetek a karácsonyi láz? 

Ölel, Brigi♥


*A bejegyzésben szereplő pulóvert a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...