2020. november 25., szerda

Outfit | KÖTÖTT ELEGANCIA


Sziasztok!

Mindig is odavoltam a kötött, puha és nem utolsó sorban meleg ruhadarabokért, így amikor hidegre fordul az idő, nem is veszek elő mást a szekrényemből, csak ezeket. Szeretem az egyszerűbb kardigánokat és pulóvereket, de sokszor keresek egy-egy különlegesebb darabot, amikkel feldobhatom a mindennapi szettjeimet. Amikor rátaláltam erre az igazán szuper kötött kardigánra a Bonprix honlapján, első látásra szerelembe estem vele! Leginkább a fazonja fogott meg, hiszen nem sokszor lehet látni ilyen és ehhez hasonló megkötős változatban kardigánt, legtöbbször a klasszikus gombos van mindenhol, amiket úgyszintén kedvelek. Amikor kibontottam a csomagolásából megéreztem a gyapjúnak a jellegzetes illatát, ami meglepett, hiszen nem tudtam, hogy ezt az anyagot is tartalmazza, de a címkéje szerint 8%-ban az, szóval tök szuper! Egyébként ez egyáltalán nem szúrja az embert, mert például én sokszor azért nem vásárolok gyapjúból készült termékeket, mert kellemetlen viselet, de ennél ez egyáltalán nem érezhető. A színe volt a másik, ami elragadott, nagyon kis naturális, bézs szín, amit én személy szerint ebben a hűvös, akár téli, akár őszi időszakban előszeretettel viselek, bár gondolom ezzel az információval nem leptelek meg benneteket. Ezúttal is alapszínekkel és darabokkal kombináltam, az új fekete kötött nadrágommal, illetve az előző posztban is látható fekete bakancsommal. A garbók az én ruhatáramban most nagyon menőnek számítanak, a kardigán alá ezúttal egy fehéret választottam, mert a feketét már soknak éreztem volna. Természetesen az utcára nem csak a kardigánban és pólóban megyek ki, így egy vintage fehér pufi kabáttal koronáztam meg az egész szettet. Nagyon szeretem az ilyen letisztult, de mégis csinos outfiteket, főleg mostanában, hiszen egészen sokszor érzem azt, hogy visszanyúltam a mindig kihasználható alapdarabokhoz. Ősszel és télen amúgysem szoktam színes dolgokat viselni (kivéve karácsonykor a pirosat), bár egyáltalán nem érzem unalmasnak a szettjeimet, inkább csak visszafogottnak. 

cardigan: Bonprix // pants, boots: H&M // turtleneck: Lidl //jacket: Ralp Lauren

Ti szeretitek az ilyen egyszerűbb outfiteket? 

Ölel, Brigi♥


*A bejegyzésben szereplő kardigánt a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...