2020. november 17., kedd

Személyes | BONPRIX-VAL AZ ÁGYBAN


Sziasztok!

Szerintem nem említettem még Nektek, hogy mennyire szeretek aludni és milyen fontos nekem az alvás. Kiskoromban megtanítottak a szüleim, hogy muszáj kialudnom magamat, s emiatt korán lefeküdnöm, hogy másnap kipihenten ébredhessek és elvégezhessem az aznapi teendőimet. Azt mondják az orvosok, hogy az éjfél előtti alvás a legpihentetőbb és javarészt megpróbálok még időben lefeküdni, mert akárhogy is, nekem legkésőbb 8 és 9 között kipattan a szemem. Sosem tudtam sokáig aludni, ha pedig mégis megpróbáltam nagyon fáradtnak éreztem magam és az a nap már nem telt jól. Az alvás számomra szorosan összefügg a pizsamával, amit rendszerint az évszakhoz igazítok, mert ki szeret éjszaka megfagyni vagy épp megsülni? Rengeteg pizsamám van, kényelmes és szép is, bár a legtöbb aranyos mintájú, s be kell valljam, hogy rengeteget szereztem be az elmúlt években különböző boltok gyerekrészlegéről is. Kiskoromban ki nem állhattam, ha pizsamát kaptam ajándékba, ma pedig már nagyon reménykedem, hogy karácsonykor lapul legalább egy a csomagok között, mert az évek során függőségem alakult ki feléjük. Szerintem egyébként egy pizsamával ritkán lehet mellé lőni, hiszen a legtöbben ilyesmiben alszunk, így ha még az ünnephez is illik, akkor nincs az az ember, aki visszautasítaná. Ráadásul ehhez a darabhoz automatikusan jár egy ajándék-zsák is, amibe belebújtathatjuk, ha ajándékba adnánk egy szerettünknek vagy ismerősünknek. 

Amikor a Bonprix oldalán nézelődtem, azon gondolkodtam, hogy miért is ne rendelhetnék magamnak egy cuki, karácsony tematikájú alvóruhát, hiszen abból sosem elég, főleg, hogy egyre inkább érzem a karácsonyi lázat. Tudom, még csak november közepe van, de azért ez az időjárás és a bezártság jobban előhozza az emberben az ünnepre való hangolódást, hogy valamivel azért feldobja a kedvét. Télen mindig a hosszú pizsamát pártolom, a lábakon és a karokon egyaránt, mivel nálunk (családi ház révén) elég hűvös van éjszakénként és elég kellemetlen lenne arra kelni, hogy fázom. Számomra nagyon fontos, hogy egy pizsama kényelmes legyen, ne legyen szoros a gumi a derekán, és ne legyen a felső része rövid, hiszen óhatatlanul felcsúszhat és az lássuk be, elég kellemetlen. Illetve az is, hogy jó legyen az anyaga, ezalatt persze azt értem, hogy puha legyen, s két mosás után ne vessze el az alakját és a színét sem, valamint ha nem bolyhosodik ki az is egy plusz pont. Ennek a pizsamának, a mérete mellett, az anyaga és a fazonja is tökéletes, így nagyon örülök, hogy magaménak tudhatom. Arról pedig ne feledkezzünk meg, hogy írtó cuki ez a kis szarvas a felső részén, a szarvai pedig aranyló csillámmal vannak megszórva, ez a kedvenc részletem, a kis piros nózija mellett. A kockás nadrágok pedig a gyengéim



Ti miben szerettek aludni? Szoktatok az ünnepekre külön pizsamát beszerezni?

Ölel, Brigi♥



*A bejegyzésben szereplő pizsama szettet a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...