2013. október 23., szerda

Őszi must have-ek :))

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben egy őszi ruhatár elengedhetetlen darabjait szeretném megmutatni. De mielőtt még elkezdeném, szeretném, ha pipálnátok a bejegyzés alatt, előre is köszönöm:)

Az első darab az egy sapka lesz. Furcsállhatjátok, mivel ősszel azért annyira nem sokan hordanak sapkát, de szerintem október közepétől már eléggé hűvös van reggelente, suliba menet, így elkél egy vékonyabb darab. Én nemrég kaptam egy ilyet a H&M-ből, az ára 1.290 Ft. volt szerintem nagyon megérte.
A második ruhadarab, ami jó ha mindenki szekrényében megtalálható, az egy sál. Vagyis sok sál. Tuti, hogy mindenkinek vannak sáljai. Amit őszre javaslok az a vékonyabb körsál, mivel ezt jól a nyak köré tudja tekerni az ember. Jó még az olyan sál is, ami kötött, körsál de kicsi ahhoz, hogy a nyakunk köré tudjuk tekerni. Az én ilyen darabjaim a C&A-ból vannak és 1.990 Ft.-ba került darabjuk. Ezek is megérték az árukat.
A következő must have idén ősszel, a military-kabát, ami szerintem nagyon nagy divatját éli mostanság. Nem véletlenül, a katonai zöld őszies szín és magában is ha ránéz az ember, az ősz jut róla eszébe. Az én darabom, mint az előző posztomban láthattátok a H&M-ből van és az ára alapjáraton 12.990 Ft. Ami azt illeti szerintem ez is megérte, mert nagyon meleg, puha béléssel rendelkezik, van kapucnija és csinos is.
A negyedik a bakancs. Komolyan, van olyan ember akinek nincs legalább egy bakancsa?? Vagy legalább most fog venni, mert várta a rossz időt?? Szerintem nincs. Könnyen kihasználható, meleg, jól néz ki. Mi kell még? :) Az én darabom a Deichmann-ból van, az ára 6.990 Ft. volt. És imádom, komolyan.
Idén ősszel nagy divat még a kötött zokni is. Nekem nem volt, így levágtam az egyik régi harisnyám szárát. Most mondjátok, hogy hülye vagyok, de komolyan ezt csináltam. :D Szerintem nagyon jó lett a végeredmény. Javaslom nektek is, ha a harisnyátok már a hátsótoknál lyukas és még kicsi is. :)) 
Ui.: Iszonyat jól néz ki ha kilóg a fent megemlített lábbeliből...
Szerintem ezek a darabok elengedhetetlenek idén ősszel. Én imádom őket hordani.
Köszönöm, hogy elolvastad, remélem, hogy tetszett, ha igen kommentelj és iratkozz fel!! :*
Ti mit tartotok őszi kedvencnek ??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...