2013. október 26., szombat

Képeim újra!! :))

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben ismét a képeimet szeretném nektek bemutatni. Mivel elérkezett az ősz, csodálatos tájképeket lehet készíteni a szabadban:) Én is így tettem, látva a sok színes levelet és kopaszodó fát. Na de nem rizsázok itt nektek, inkább megmutatom azokat amelyeket mostanság csináltam.

Valahogy sikerült az ablakomból találnom egy olyan szöget, ahonnan jól lehet fényképezni egy bizonyos beállítást, ezt több napszakban is lefotóztam. És most ezzel kísérletezem. Nézzétek meg, hogy három különböző kép, ugyanazt ábrázolja, de mégis más a kontraszt, az árnyék-és a színarány.

Ez a kedvencem...:Aranyló égbolt
Színes lombok
Naplementepiros
Az iskolával az Október 23.-ai ünnepség miatt kimentünk a temetőbe megemlékezni, így mivel annyira jó idő volt, lekaptam dolgokat..

Fölénk tornyosuló fák
Lehullott levelek
Nyár fák
A sárga lomb

Úton hazafelé...
És mivel temetőről van szó, egy sír... Hámori István emlékére (1917-1961) R.I.P.
És végül, de nem utolsó sorban az ablakomból sikerült egy másik képet is ellőnöm:)
Narancs ágak
Köszönöm, hogy megnézted, remélem tetszett. Ha igen kommentelj, pipálj és iratkozz fel!! :D Előre is köszi:) :*
*A képek elvétele engedély nélkül jogot sért, mivel szerzői jog alatt állnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...