2013. október 2., szerda

Szeptemberi kedvencek :))

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben a szeptemberi kedvenceimet szeretném nektek bemutatni. :)) Ez a hónap a legrosszabb az évben, mivel ugye elkezdődik a suli és mire belerázódunk már Október van, tehát ezt a hónapot egyáltalán nem tudjuk élvezni. Kivétel ez alól az Osztálykirándulás, ami igaz szerintem így év elején elég szokatlan, de a mi iskolánkban a gimnazisták mindig év elején mennek kirándulni :) Na de kezdem is. :))

Az első kedvencem ebben a cudar hónapban a Labello-m volt, abból is a ClassicCare, mivel mostanság elég intenzíven fújt a szél és a kirándulásunk helyszíne is a Duna (híresen: vizek mellett nagyon fúj a szél) mellett volt. Sokat használtam, majdnem elfogyott az egész, ezt mindenkinek ajánlani tudom, nagyon sokat segít :)) Biztosan újravásárolom.
A második kedvencem az egy körömlakk lesz mégpedig a Catrice-től a "220 Lost in mud" nevet viselő lakk. :) Nagyon szép őszies, barna színe van. Egy bajom van vele, hogy 3 nap után nagyon kivilágosodik a körmeim végén a festés. :/ Na de sebaj :) egy körömlakk úgysem lehet örök életű :D Viszont nagyon szépen eloszlik a körmön, két rétegben kell felvinni :))
A következő havi favourit-em egy az Essence-től származó, a tavalyi karácsonyi kollekcióból származó almás-fahéjas-puncsos kézkrém :3 Az én kezem szörnyem szárazzá válik, ha egy kicsit is elkezd fújni a szél, így elő kellett vennem a kézkrémeimet, a választásom pedig a fenti darabra esett, mivel mennyei illattal rendelkezik, gyorsan beszívódik és jól is hidratálja a kezeket bár igaz csak egy fél napig, de az is megéri mert nem kell sokat felvinni egy alkalommal. :))
A negyedik kedvencem a rókás pulcsim volt, amit a C&A-ban vettünk 2.990 Ft-ért még tavaly, de az idei kollekcióban is megtalálhatóak ugyanilyen darabok csak más állatfigura van rajtuk. :3 Nagyon meleg, és mivel ha felveszem a pulcsit akkor a kézfejemet egy praktikus "kesztyű" melegíti. A barátaim azt mondják, hogy iszonyat cuki rajta a minta :3 ami szerintem is így van :3
Az ötödik szintén egy ruhadarab lesz, mégpedig a bakancsom ^^ amit a Deichmann-ban vettünk még júliusban, mondván tuti elfogy a méretemben(37) és így is történt. :)) az ára 6.990 Ft. volt. :) De a szülinapi haul-omban már láthattátok :))
Az utolsó kedvencem szerintem megosztja majd a véleményeket, mivel igaz ez egy zeneszám lesz, de 1. Miley Cyrus dala és 2. méghozzá az egyik legújabb a Wrecking Ball, aminek a klippje nálam is kiverte a biztosítékot, de a szám maga nekem nagyon tetszik, igazán érzelmes :)) imádom az ilyen dalokat :))
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett, ha igen (vagy ha esetleg nem) kommentelj és iratkozz fel. :)) :**
Nektek mik voltak a kedvenceitek Szeptemberben?? :D

3 megjegyzés:

  1. Szia! :) Tudom, lehet, h. nem itt kellene írnom, de nem láttam chatet, ezért gondoltam ide írok. Na most, hogy ilyen szépen leírtam ezt a lényegre térek :D
    Azon gondolkoztam, az lenne a kérdésem, hogy nem lenne-e kedved egy közös bloghoz.. hasonlóra gondoltam mint ez ( mmint nem pont ilyenre, csak úgy hasonlóra, hogy nem történet lenne benne.)
    Lehetnének film/könyv/zene kritika, akár még rendes kritika.. igazából bármi amit épp írni akarsz. Szóval?:)) Légyszi írj hamar :) Köszönöm ^^

    xx: Rue( Én írtam a fotós részhez is régebben, csak akkor más volt a blogger nevem :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :D Igen végülis lenne lenne kedvem :)) Köszönöm, hogy rám gondoltál !! :D ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...