2014. február 10., hétfő

30 Day Fashion/Beauty Photo Challenge | #3

Sziasztok!
Bocsánat, hogy mostanában nincs túl sok bejegyzés, de a tanárok összeesküdtek ellenünk és mindenki most akar dolgozatot íratni. De mivel hétfő van (bocsi a késésért:/) jön a kihívás következő adagja. Remélem még nem unjátok a banánt, ha igen akkor egyetek egy kis kiflit is;)♥
A special piece of jewelry
Ezt a kis aranyszínű, bajuszos robotot a két éve kaptam karácsonyra, amikor az egyik legjobb barátnőm húzott. A Claire's-ből van. Szerintem nagyon aranyos és én imádom a bajuszt és a robotos nyakláncokat.
What's in your bag
Igazából csak ennyi dolog van benne:telefon, iratok, zsepi, pénztárca, labello, eü., számológép, hajgumi, füles és kulcs. :) 
A style/item inspired by a celebrity
Nagyon kellett törnöm a fejem, hogy ide mit is rakjak be. Először a Heidi Klum-os parfümömet szerettem volna "megörökíteni", de aztán anyu valamelyik nap hazaállított ezzel a Kate Moss-os körömlakkal, amit a főnökétől kapott kölcsön, és rögtön beugrott, hogy ez kell ide. 
Something glamorous
Nincs túl sok csillogó dolgom, valahogy nem az én világom a csillogás. Nem születtem én sztárnak. De ez az Essence-s szájfény kivétel, igazából az ékszeres dobozom felső részében tárolom, és valahogy mindig megfeledkezem róla, ezért nem sokat használom:/ Viszont így legalább sokáig velem maradhat.
Face of the day
Most láthatjátok először az arcom teljesen, nem nagy szám, sőt én személy szerint nem szeretem az arcom, de hát ki hogy van vele. Tehát így nézek ki én:)
Sarah♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...