2014. február 2., vasárnap

30 day fashion/beauty photo challenge | #2

Sziasztok! 
Ma a kihívás második részét láthatjátok. Egyre nehezebb a képeket elkészíteni, de hisz' ez egy kihívás, nemde? Szóval íme a folytatás:
Something you'd like to wear more often
Ezt a szitakötőt ábrázoló, ezüst fülbevalót a nagynénémék hozták nekem Görögországból. Ritkán veszem fel, mert félek, hogy elhagyom, pedig szerintem szép és kidolgozott.
Clothing/Product that evokes you a good memory
Ez egy felső, amin a minta mindig a Szent Johanna Gimi-t juttatja eszembe. Teljesen olyan mintha Reni és Cortez állnának a világvégén... Ketten, együtt. Imádom a könyvsorozatot, bár mostanság nem nagyon olvastam belőle:/.
A daily must have item
Csokiii!! Imádom az édességet, de leginkább a csokit. Nincs olyan nap, hogy ne ennék meg legalább 2 kocka boldogsághormont. 
Shoes you love but don't wear often
Imádom a magassarkúm, bár a lábam erről máshogy nyilatkozik. Eléggé megtudja terhelni az alsó végtagjaimat. Ezért csak különlegesebb alkalmakkor veszem fel.

Favorite nail polish
A kedvencem az Essence 162 dare it nude árnyalatű körömlakkja párosítva a Lovely Snow Dust nr.3 ezüst, homok lakkjával. :))) hmm... ez igazán én vagyok.

Ennyi lett volna a második része a kihívásnak. Remélem tetszett, ha igen komizzatok, pipáljatok és iratkozzatok fel! Hamarosan érkezem. :*
Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi lett!^^ Várom a következő adagot:)

    VálaszTörlés
  2. Jujj nagyon jól írsz! Amúgy nekem is az a kettő körömlakk a kedvencem és imádom!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...