2014. február 18., kedd

TAG | 20 question

Sziasztok!
Erre a TAG-re a közelmúltban találtam rá, és nagyon megtetszett. Tehát gondoltam én is válaszolgatok a feltett kérdésekre. Szeretem az ilyen posztokat, mind megírni, mind olvasni, mert így jobban meg lehet ismerni az aktuális blog íróját. Ha nektek is megtetszik, akkor készítsétek el ti is, vagy írjátok meg kommentben a válaszokat.:)

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
A telefonom nélkül soha nem lépek ki a lakásból. Azt érzem, hogy biztonságot ad. És persze a kulcsom is nálam van, hiszen nem tudnék visszamenni.


2. Kedvenc sminkmárkád?
A legközelebb hozzám az Essence áll, a minősége és az ára is megfelel számomra. Na meg persze az is jó, hogy szinte minden kapható ebből a márkából.

3. Kedvenc virágod?
Cserepesben az orchieda és a minirózsa, a vágottak közül pedig a vörös rózsa.
4. Kedvenc ruhabolt?
A legtöbb ruhám a H&M-ből van. :)
5. Kedvenc parfüm? 
Még mindig nem volt alkalmam megtalálni a tökéleteset. Szóval még mindig az Essence Like a day in the candy shop nevet viselője az aktuális, nálam. 

6. Magassarkú vagy lapos?
Nehéz döntés, de lapos talpú cipőmből több van, mint magasból és még kényelmesebbek is. Viszont a magassarkú cipő meg szebben áll a lábon. Najó, nem tudok dönteni.:(

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?
Igen szerintem egész jól tanulok, az átlagom 4,8 volt félévkor.

8. Kedvenc színed?
A barna összes árnyalata.
9. Szoktál inni energiaitalt?
Nem. Csak az illatát szeretem.

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Igen, a kedvencem a Sió őszibarackleve:$

11. Szeretsz úszni?
Szeretek, bár keveset szoktam. Járhatnék többet strandra.

12. Villával eszed a sültkrumplit?
Attól függ hol vagyok, otthon semmiképp. Ha vendégségben vagyok akkor talán, de az is a vendéglátótól függ.

13. Mi a kedvenc hidratálód?
A kedvencem talán a Neutrogena testápolóm.

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Igen!♥
15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Szerintem igen nagy a tűrőképességem, bár van egy két személy akit ha már meglátok is ökölbe szorul a kezem.

16. Érdekel a szellemvadászat?
Hát, ööö... Eléggé félős vagyok, úgyhogy nemigazán.

17. Van valami fóbiád?
Undorodom az ízeltlábúaktól.

18. Rágod a körmeidet?
Nem! 

19. Volt már halálközeli élményed?
Hál' istennek még nem, és nem is szeretném ha lenne.

20. Kávézol?
Nem, a kávénak csak az illatát szeretem.:)
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,lehet én is megcsinálom!:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodtan!:)♥ Én is örülnék neki, ha készen vagy vele linkeled majd?:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...