2014. február 11., kedd

Favourites | January


Sziasztok!
Jajj anyám, hogy telik az idő! Már a januárnak is vége, és még csak most volt szilveszter. Hjajj szép emlékek :'). A januári kedvenceimet egy szóval jellemezhetném igazán: téli. De hiszen tél van nem igaz? Tehát most több havi kihagyással, újra belekezdek a kedvences bejegyzésekbe. Remélem örültök neki, és szívesen olvassátok majd őket.
Ezt a Retro-s darabot az uncsitesóm anyukájától örököltem. Csak éppenséggel úgy, hogy egyszer sem volt használva:) Nagyon kényelmes, és figyelek arra, hogy úgy menjek benne, hogy ne tapossam le a sarkát és ne lépjek befelé benne. Amúgy meleg is és nagyon szokatlan volt, mikor először felvettem, majdnem hanyatt estem benne. De idővel megszoktam.

Most valahogy rákattantam a Fall Out Boy új albumára. Egyszerűen imádom! Nagyon jó számok vannak rajta.

Az egyujjas, H&M-es kesztyűmet sokszor hordtam januárban, mert eléggé hideg volt, és nekem alapból jéghidegek a kézfejeim.:/ De ez míg elértem a sulinkhoz és vissza gyalog, segített.:)

A CocaCola-s ajakápolómat alábecsültem, pedig szerintem jobban regenerálja az ajkakat, mint a Labello-m. Szóóóval jó szolgálatot teljesít, csak nem igazán pénztárcabarát. :( Viszont én akciósan vettem, és kibírja az idei szezont.

Jajj hát ez a körömlakk, az egekig tudnám dicsérni. Gyönyörű színe van, könnyen felvihető és lemosható is. És még tartósnak is mondható.:) Én nagyon szeretem ezt a Lovely lakkot.

Csoki és banán. Hmm... ez a kettő igazán jó páros. Az Essence ért ehhez. A kezeimet nem 100%-ig hidratálja, inkább csak 75-80%..:/ Ez a rossz benne, de az illat azért kárpótol. Az ára a Rossmann-ban 649 Ft. volt. :)
Ti miket használtatok a legtöbbször az év első hónapjában?
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...