2014. április 15., kedd

Favourites | March


Sziasztok!

Kicsit megkésve ugyan, de itt vagyok a márciusi kedvencekkel. Nagyon jó volt ez a hónap számomra, nem tudom ti, hogy vagytok vele, de imádom, hogy egyre melegebb van, valamint, hogy élvezhetem a napsütést. Ilyenkor nehéz újabb és újabb dolgokat összeszednem, mert nagyjából mindig ugyanazokat használom. De sikerült! Lejjebb olvashattok is róluk picit.

Ezt a fedőlakkot, már mutattam a haul-os bejegyzésemben. Engem inkább szőrre, mintsem tollra emlékeztet. Szépen mutat a körmökön. Én nagyon megszerettem.

Ezt a szempillaspirált már sokszor láthattátok itt a blogon, még mindig ugyanaz a véleményem róla: Imádom! Tavasszal kicsit többet spirálozom a pilláimat és olyankor mindig rádöbbenek, hogy ez a legjobb termék rájuk.

























Nemrég vettük ezt a parfümöt az Asia Centerben, 1390 Ft-ért. 100ml-es nagyon megérte szerintem, és az
illata is mennyei. A Versace Bright Crystal elnevezésű parfümét, ha szagoltátok már, akkor kb. olyan az illata.

Ez a levendula és áfonya illatú arckrém az Oriflame-től van, de még elég régen vettem, viszont csak most kezdtem el igazán használni. Nem azt mondom, hogy a legjobb, de enyhíti az arcbőröm szárasságát. Ebben a hónapban elég sokat használtam, mert ugye sokat fújt a szél és az nem igazán tett jót a pofimnak.

Ahhoz képest, hogy száraz volt az arcom, volt néhány pattim is, de ez nagyjából eltüntette őket. Nagyon fincsi az illata és eléggé fura állaggal rendelkezik, de nekem tényleg bevált! Szeretem a Dm saját márkás termékeit, főleg a Balea-t. Ez azt hiszem 799 Ft volt.

Imádom ezt a cipőt! Nagyon kényelmes és még nem törte fel a lábam, pedig sokszor volt rajtam. A barátnőmnek nem tetszik, ezért elnevezte manó cipőnek. puszillak Tin:* Az egyik haul-ban beszéltem róla, hogy honnan van és hasonlók, szóval nézzetek bele abba a posztba is, ha érdekel és van kedvetek!

Ebben a hónapban elég sokat néztem két sorozatot. Az Így jártam anyátokkal-t és a Carrie naplóját. A második vált igazán a kedvencemmé. Egyszerűen imádom Carrie fiatalkori énjét, és Anna Spohia Robb-ot is aki alakítja a karaktert. Szerintem igazán cuki. A történet arról szól, hogy mit csinált Carrie a Szex és NewYork előtt, vagyis amikor még gimis. Itt megtaláljátok az összes részt ---> klikk!

És egy kis kedvcsináló:

Remélem tetszett a bejegyzés, és szeretném megköszönni a közel 11 ezer oldalmegjelenítést és a 45 követőt! Imádlak benneteket! :*
Sarah♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...