2014. április 12., szombat

TAG | Tavasz


Sziasztok!
Ismét egy TAG-el jelentkezem. Firkász oldalán találtam rá erre a kis kérdéssorra. Komolyan remélem még nem unjátok az ilyen bejegyzéseket! Én élvezem őket! :)) Tavasz van tehát gondoltam, egy ehhez az évszakhoz kapcsolódó kérdősort fogok kitölteni.

1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?
Nem igazán sminkelem magam, de tavasszal előkerülnek a szájfényeim.

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?
A pasztell: lila, zöld és rózsaszín, de szeretem az élénkebb pinkeket és kékeket is a körmeimen ebben az időszakban.

3. Kedvenc tavaszi virág?
Tulipán!

4. Hordasz tavasszal napszemüveget?
Hordanék én, ha nem hagynám otthon minden reggel. De mikor nem megy ki fejemből felveszem.

5. Miben változik az öltözködésed tavasszal?
Talán abban, hogy előkerülnek a ballerina cipőcskéim. És vékonyabb kabátokat hordok.

6. Tavasszal eszel fagyit?
Persze! Én minden évszakban, igen még -20°C-ban is fagyit eszem, ha van rá lehetőségem.

7. Kedvenc tavaszi illat?
Hmm talán a frissen vágott fű és a virágillat.

8. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?
Szerintem szép. Nagyon szeretem a tavaszt akárhol is legyen.

9. Mit szeretsz a tavaszban?
Azt, hogy már érzem, hogy nemsokára vége van a tanévnek. És persze azt, hogy ilyenkor mindig jobb a hangulatom.

10. Tavaszi nagytakarító vagy?
Ha azt vesszük, igen!

11. Tervek tavaszra?
El kéne kezdeni tanulni a vizsgákra. Áá de ez úgyse jön össze... Inkább élvezem a jó időt.:)
Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a válaszaidat,úgy tűnik,te is tavaszszerető lány vagy!:)♥

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Brigi!♥
    Esetleg "elcsórhatom" a kérdéseket, mert nagyon megtetszett és pont ilyen TAG-et kerestem. Persze, kiírlak, mint forrás.:)
    Köszönöm válaszodat ♥
    Miri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)) Persze, nyugodtan, én csak örülök Neki! Majd linkeld be, ha kitetted ;) :*

      Törlés
    2. Parancsolj :) ♥
      http://honeymoonbymiri.blogspot.hu/2016/04/spring-tag.html#more

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...