2014. április 23., szerda

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! - virágok


Sziasztok!

Panni szervezte ezt a fordulót. Ő azt találta ki, hogy a virágok jegyében alkossunk valamit. Elég sokan jelentkeztek, legalábbis ezt vettem észre.:) Kíváncsi voltam már a többi lány manikűrjére is.
Én ezt az egészet nagyjából elfelejtettem, úgyhogy ma délután dobtam össze ezt a kis virágos festést. Remélem azért tetszik majd nektek! Az új She lakkomat használtam a középső és gyűrűsujjamon, míg a többin az Essence egyik nude lakkja kapott helyet. A fehér kis virágok közepén, az egyik topperemből kiszedegetett csillámok díszelegnek.

Sarah♥

25 megjegyzés:

  1. Jujj! Nagyon jóól sikerült Sarah!♥

    VálaszTörlés
  2. Igazán nagyon édes lett :D

    VálaszTörlés
  3. Aranyos lett és szép színeket használtál, de ha elfogadsz egy tippet, akkor legközelebb picit jobban figyelj oda rá, hogy tiszta legyen a kezed, illetve ne maradjanak szöszök-vattamaradékok a tisztítás után. :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! És jó rendben megfogadom a tanácsod! :) Igazából engem is zavartak, de már nem tudtam mit tenni:/ Viszont köszi, hogy szóltál!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...