2014. november 11., kedd

Karácsonyra hangolódva | ajándékszerzés

Sziasztok!

Azt mondják a karácsony a szeretet ünnepe, de mostanság mégis az emberek többsége azt érzi, hogy ez egyfajta kolonc a nyakukon és, hogy csak lehúzás az egész. Pedig ha jobban megnézzük, akkor ez csak azért van, mert az emberek nem tudják, mivel is ajándékozzák meg szeretteiket.
Lehet még korainak tartjátok az ilyen témájú bejegyzéseket, és olyanokat gondoltok, hogy "Még csak most voltak halloween-i posztok. Minek kell már is a karácsonnyal foglalkozni?". Erre az a válaszom, hogy mivel én és az ismerőseim mind imádják a szeretet ünnepét, szerettem volna olyan témával foglalkozni, amik segítenek a (hozzám hasonlóan) karácsony mániásoknak. Bár a boltokban is előkerültek már a csokimikulások, a rénszarvasos plüssök és a műfenyők, szóval nem én vagyok az egyetlen ilyen. Szeretnék adni pár tippet (mint mániákus vásárló), hogy hogyan is tehetjük kellemesebbé a karácsonyi készülődést.
Kezdjük ott hogy két típus létezik: az egyik csoportba azok az emberek tartoznak akik már hetekkel előtt beszerzik az ajándékokat, hogy elkerüljék a nagy tömeget. A másik csoportba pedig azok az emberek tartoznak akik 23-án vagy 24-én mennek el vásárolni. Persze ezzel sincs semmi baj, csak kicsit sokan halasztják az utolsó pillanatra a vásárlást és ezért lesz nagy tömeg.

Ha valaki közületek a második csoportba tartozik, akkor szeretném őt pár tippel ösztönözni, hogyan is gyorsíthatná meg az utolsó pillanatokra halasztott vásárlást.
-készíts listát
-csak olyan boltba menj be amiről biztosan tudod, hogy ott megtalálod amit keresel
-előre gondolkozz, kire mennyit költesz
-ha minden veszni látszik, kérd az eladók segítségét
Nőknek/lányoknak
-parfüm
-ékszerek
-ruhanemű
-könyv
-kézzel készített ajándék
-dísztárgy
-plüss
-ajándékutalvány

Férfiaknak/fiúnak
-parfüm
-karóra
-könyv
-kézzel készített ajándék
-süti
-mozijegy


Remélem egy kicsit is segítettem Nektek♥ és nem bánjátok, hogy ilyen korán belevágok a karácsonyosdiba. De nyugodjatok meg, csak ezt az egyet szerettem volna még idő előtt posztolni, hogy tudjak segíteni.:*
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...