2014. november 27., csütörtök

Nyereményjáték | karácsony LEZÁRVA!


Sziasztok!

El sem hiszem, hogy már majdnem karácsony van. Olyan nagyon gyorsan telik az idő. Mostanra 83 feliratkozója lett a blognak és már jócskán átléptük a 23.000 megtekintést! Köszönöm Nektek!♥ Nagyon szeretek Nektek írni, és most, hogy egyre többen érdeklődtök iránta és a visszajelzésetek alapján, egyre többen kedvelitek, gondoltam most már ideje lenne annak, hogy tárgyilagosan is megköszönjem mindazt, amit adtok nekem. Ezt egy nyereményjáték keretein belül fogom megtenni, amire most jelentkezhettek is.:*

Amiket nyerhettek:
She stylezone 314-es árnyalatú körömlakk
Balea rózsaillatú fürdőcsillag
Six fülbevaló 
Kicsi rénszarvas szobor

A feltétel csak annyi, hogy légy feliratkozója a blogomnak, és írj megjegyzést ehhez a bejegyzéshez az e-mail címeddel, hogyha nyersz, akkor tudjam hová elküldeni az értesítést!:)

Esélyeket azzal szerezhettek, hogy:
+követtek instagramon
+írtok róla instagramon
+likeoljátok a blog facebook oldalát
+megosztjátok facebook-on
+követtek tumblr.-ön
+követtek bloglovin'-on
+követtek twitteren
+írtok róla twitteren
+kiteszitek az első képet a blogotok oldalsávjába, vagy írtok róla bejegyzést

Minden közösségi oldalon való tevékenység +1 esélyt jelent. Ha valamelyiket megtettétek, akkor kérlek ezt is írjátok meg kommentben hogy milyen néven követtek és ha bárhol megosztjátok, annak a linkjét is mellékeljétek a hozzászólásban. Köszönöm:*

A nyereményjátékot 2014. 12. 14.-én zárom le 12:00-kor!:) Sok sikert mindenkinek és remélem lesz kedvetek! Eredményhirdetés várható még aznap.
Brigi♥

37 megjegyzés:

  1. Szia Brigii!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! Én követlek Instgramon(barbarahgy13), Twitteren(macaronbarbi), Facebookon(Barbara Hegyes) és Tumblr -on(mertunikornisvagyok) is!
    Email: barbara.hgy@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!:)
    Én instán (pocak7) és tumblr-ön (sleep-in-forest) követlek:D és persze fel is vagyok iratkozva:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia Anita!♥
      Rendben, +2 esélyed van.:)

      Törlés
    2. bocsii, az email lemaradt: anitafejes12@gmail.com

      Törlés
  3. Szia! Szeretnék jelentkezni! Követlek instán, twitteren( tundiivarga mind2), fb-n (Tündi Varga), tumblr-on(imadomamacskakat) és bloglovin'-on is:D(Tünde Varga)
    E-mail: tundedorkagum@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Szia! :) Én is szeretnék jelentkezni. Fel vagyok iratkozva, követlek instagramon (nemethreni), lájkoltam a facebook oldalt (Németh Renáta), követlek tumblr-n (love-friends-books-music), bloglovin'-on (Renáta Németh), twitteren (nemethrenii) és tweeteltem is róla. :)
    E-mail címem: nemethreni2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretnék én is jelentkezni a játékra!:)
    Nixon néven vagyok régi követőd.
    Instagram: bb_nixon
    Bloglovin: Nikoletta Bányai néven követlek.
    A blog oldalsávjába is kitettem a játék képét,itt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    Ha jól számolom ez 3 plusz esély:)
    Köszönöm a lehetőséget és Stresszmentes Karácsonyi készülődést! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Igen, +3 esélyed van.
      Köszönöm, neked is és elfelejtetted leírni az e-mail címedet, kérlek pótold:)

      Törlés
  7. Szia!
    Követem a blogodat. :)
    +insta: bea_kovacs
    +twitter: beatrice smith
    +fb: Kovács Beatrix
    +bloglovin': Kovács Beatrix
    + tweeteltem is :)
    e-mail-címem: benczebea99@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))
      Te +5 eséllyel indulsz!:))

      Törlés
    2. + Még twitteltem is róla, csak elfelejtettem ide leírni :)

      Törlés
  8. Szia Brigi!
    Követlek: - Instagram
    - facebook
    - tumblr
    - twitter és a blogom is kint van a kép:))

    VálaszTörlés
  9. Szia! köszi a lehetőséget!
    torteij88@gmail.com
    Facebook: Judit Törtei
    osztva facebook:https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1577163265851561?pnref=story
    blogon osztva oldalsávban: http://judymuhely.blogspot.hu/
    instagram: szoszi805
    twitter:torteij88
    twitter osztva: https://twitter.com/torteij88/status/538687127484391424
    bloglovin: angel14 néven.
    :)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    Bloglovin: Fanni Kereki
    Facebook: Fanni Kereki
    Twitter: @F_Ronnie
    Megosztottam a játékot Twitteren:
    https://twitter.com/F_Ronnie/status/539058016499167232
    E-mail: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!
      Neked +4 esélyed van. És igazán nincs mit!:)

      Törlés
  11. Szia.
    Andrea Pásztor néven követem a blogod, ugyan ezen a néven twitteren
    Andi Pásztor néven lájkoltam facebookon és bloglovinon is feliratkoztam
    instragram: @pasztor_andi
    megosztottam: https://twitter.com/PasztorAndi/status/539379098590511104
    email: pasztor.andi93@gmail.com
    Köszi a lehetőséget és további sikeres bloggozást! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia :)!
    Szeretnék jelentkezni ezért a csodás csomagért!

    - A blog feliratkozott olvasója vagyok Turcsek Gabriella néven
    - A blog facebook oldalán is Turcsek Gabriella néven
    - Megosztottam facebookon a játékot: https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/888652484491804
    - Intagramon követlek vidamgabica névvel
    - Bloglovinon Turcsek Gabriella néven követlek
    - Kitettem a blogom oldalsávjába a játékot (alul fog megjelenni)

    Köszönöm a lehetőséget,
    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu (nézz be hozzám, hisz nálam is tart egy játék)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Te +5 esélyt kapsz!:)
      Köszi, mindenképp benézek!;)

      Törlés
  13. Szia! Szeretnék jelentkezni, a követező felteételeket teljesítettem! :)
    plusz: instagrammon követlek: csilla882 néven és lájkoltam a facebook oldalad Tóth Csilla néven :)
    email cíemem: csilla.noemi88@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igazán nincs mit!:D
      te +2 esélyt szereztél:)

      Törlés
    2. most már bloglovinon is követlek *.*

      Törlés
    3. Rendben, tehát akkor van még pluszba egy esélyed, szóval ez együtt +3 esély:D

      Törlés
  14. Szia :)
    Dream néven követlek.
    + tumblr.-ön niki765
    + bloglovin'-on dream
    + twitteren Niki2Niki
    niki765@freemail.hu

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:))
      +3 eséllyel indulsz és igazán nincs mit!:)

      Törlés
  15. Szia,
    Patrícia Kutasi néven követlek:
    - Facebook-on
    - Twitteren
    - iratkoztam fel a blogra
    - Blogvinon

    Köszi. Nagyon boldog MIKI ünnepet kívánok!

    Üdv: Patríca
    E-mail: patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! :)
    Köszi a lehetőséget, szeretnék jelentkezni a játékra.
    Itt a blogon Bius Sz néven követlek, az e-mail címem pedig szipalbius@gmail.com
    Esélyeket azzal szerezhettek, hogy:
    - instagramon követlek @biuuuus néven
    - facebookon lájkoltam az oldaladat Bius Szi-Pál néven
    - megosztottam facebookon: https://www.facebook.com/szipalbius/posts/10203007031129180?pnref=story
    - tumblr-ön követlek bius93 néven
    - bloglovinon követlek Bius Szi-Pál néven
    - twitteren követlek @szipalbius néven
    - twitteren megosztottam: https://twitter.com/szipalbius/status/543061840105074689
    - a blogom oldalsávjába is kitettem: http://koromfesteszet-szbius.blogspot.hu

    Még egyszer köszi! :)

    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)) Ne haragudj, hogy csak most, de te +8 eséllyel indulsz!:D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...