2014. november 10., hétfő

Egy kicsit személyesebb


Sziasztok!

Sokan mondják, hogy félnek a változástól. Félnek attól, hogy a jól megszokott kis rendszerük felborul, ha valamit egy kicsit is máshogy kezdenek el csinálni, mint amúgy. De azt is mondják, hogy a változás jó, csak úgy kell megváltoztatni, hogy minden a javadra váljon. Így helyes.
Ha néztétek a blogot, míg nem volt bejegyzés, akkor észrevehettétek, hogy kicsit megváltozott a kinézete. A fejlécemen már (amit ismét Tina barátnőm készített) az igazi nevemet olvashatjátok. Egy ideje gondolkoztam, hogy mikor is változtassam meg, és nemrég arra a döntésre jutottam, hogy most! Szerettem volna már ténylegesen az én arculatomra formálni a dolgokat és szeretnék most már minél letisztultabb munkákat kiadni a kezeim közül. Ezzel a bejegyzéssel szeretném megköszönni Nektek, hogy már egyre többen támogattok és követtek engem. Nagyon jól esik, ebből merítek erőt és ihletet. Ne haragudjatok, hogy most egy kicsit érzelmesebbre sikerült, úgyis olyan ritkán láthatjátok ezt az oldalam, csak itthon is kezdenek összejönni a dolgok, de erről nem igazán szeretnék beszélni. 
Mindent nagyon köszönök!♥
Brigi♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...