2014. november 19., szerda

OUTFIT | wellingtons


Sziasztok!

Még ősz elején Apukám lepett meg ezzel a matt fekete gumicsizmával. Első látásra beleszerettem és mivel, most divatjukat élik ezek a darabok, gondoltam jó alanya lesz ennek az outfitnek. Egy egyszerű szettet állítottam össze hozzá, kezdve a krémszínű nadrágommal, a fekete szövetkabátommal egy bordó inggel és a nemrégiben beszerzett sálammal, amit imádok. Mostanában viszont annyit esik, hogy elmegy mindentől a kedvem, de egy-egy poszt íráskor virulok, mint a tejbe tök. A fotók között találhattok egyet amin Tinámmal vagyok (már régebben is láthattátok őt a blogon), ismét ő készítette a képeket. Köszönöm♥
ing - Tally Weijl
nadrág, kabát - h&m
nyaklánc - Claire's
sál - Váci utca
csizma - kínai
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó helyet találtál a fotózásra!:) Imádom az ilyen őszi képeket. Nagyon hangulatos az egész outfit. Legjobban a sál tetszik, de a csizma is szuper. Nagyon aranyos apudtól, hogy így gondolt rád!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem az őszi tájakat, csak olyan ritkán találok outfithez megfelelő környezetet.:/ Köszönöm szépen!:*

      Törlés
  2. Nagyon jó képek, olyan kis elegáns vagy ebben az outfitben! Apukád nagyon jó fej, nekem csak Szamos marcipánt szokott hozni benzinkútról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez tetszik, nálunk mindig ő akarja megenni a csokit:') Köszönöm szépen!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...