2015. január 10., szombat

MANI-ACS | manikűr egymástól


Sziasztok!

Végre először nem maradok le a Mani-acs-ről, mert eddig mindig valahogy vagy nem láttam a felhívást, vagy nem voltam itthon, vagy nem volt időm rá, de most mindent elkövettem, hogy időben értesüljek mindenről és sikerrel jártam. Azért is tartottam fontosnak, hogy ebben a fordulóban részt vegyek, mert egymástól kellett manikűrt választani, és az úgy nehéz ha nem veszem észre a dolgokat. Páromként Rio Blake-et kaptam. Eddig nem ismertem a blogját, de mikor megnéztem nagyon megtetszett és még fel is iratkoztam rá. És egy igazán különleges manikűrt választottam Tőle, bár kicsit a saját képemre formáltam a dolgot, de remélem így is tetszeni fog!

Az eredeti bejegyzés és kép:






Brigi♥

12 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...