2015. január 3., szombat

Plans for 2015


Sziasztok!

"Új év, új élet, új én".. szól a közhelynek nevezett mondás, pedig ha az ember tovább tud lépni a múltján és ezt ki is tudja mutatni a nagyvilágnak, akkor egyből kiderül, hogy a múlt az a dolog amin már nem lehet változtatni, de nem is érdemes vesződni miatta. Mivel egy teljesen új, tiszta lappal kezd és már nem kell vissza-vissza tekintgetnie sem, csak a jelenjére és a jövőjére kell koncentrálnia. Ha folyamatosan csak az elmúlt dolgokkal törődik, észre se veszi, hogy az idő elszaladt a feje fölött és mi mindenre vesztegette el a drága idejét.
Sok-sok mindent tervezek erre az évre, vannak amik nagy dolgok, de vannak elég aprók is. Viszont a nagyságuktól függően szeretném mindet megvalósítani, akármilyen nehéznek is bizonyulnak. Az előző posztban említettem, hogy idén először terveztem csak meg az újévi fogadalmaimat. Eddig úgy gondoltam, hogy fiatal vagyok hozzá és mégis min kéne vagy min tudnék egyáltalán változtatni? Az év vége fele pedig ráeszméltem dolgokra, ezért gondoltam, hogy van min változtatnom.

2015-ös fogadalmaim közt szerepel, hogy:

-rendszeresen fogok edzeni (igen, kéne egy kicsit lábra meg a hátsó fel tájamra gyúrnom, mert nincs a toppon ez a tájék, bár nem panaszkodom, de szeretném kicsit előhozni az izmaimat, mert valahol nagyon lent lapulnak meg)

-felfedezem a várost (Budapesten élek ami, mint tudjuk nem kicsi hely, de én még a kerületünkben is eltévedek. Kész szégyen vagyok, szóval felfogok kerekedni egy térképpel, pár barátommal és bejárunk ungot-berket)

-elmegyek minél több érdekes helyre (kinéztem egy csomó különleges pontot Budapest térképén, köztük van a Vintage Garden, a Donut Library, a Cat café, a Zoo café és sok más)

-feltornázom magam mindenből ötösre (most sem állok túl rosszul, sőt igazából elég jól, de már egy ideje nagy vágyam a kitűnő bizi, csak valahogy mindig elszúródott.)

-sok időt fogok tölteni a barátaimmal (eddig is mentem velük ide-oda, és a téli szünetben is sok fele jártunk, de én néha azon kapom magam, hogy megöl az unalom, és kiakarok szabadulni a négy fal közül)
Ti miket fogadtatok meg erre az évre úgy igazán?:*
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...