2015. január 14., szerda

OUTFIT | black is the new black


Sziasztok!

Panninál láttam, hogy a 99HYPES blog írója, Petra egy fekete ruhás kihívást hirdetett, és gondoltam én is megpróbálkozom vele. Ajánlom Nektek is, mert ez egy tök jó ötlet, lehetne több témában is, tudjátok mint a fotós vagy a körmös kihívások. Ha valaki közületek kedvet kap hozzá, akkor csak annyit kell tenni, hogy:

Készíts egy teljesen fekete szettet.
Töltsd fel a blogodra.
Említsd meg a bejegyzésben a kihívást.
Bátorítsd a követőidet, hogy ők is készítsék el a kihívást.
S küldd el Petrának, a 99HYPES Facebook oldalára, mert az a terve, hogy egy a posztban összegyűjti őket.

Most kivételesen nem Tinával, hanem Rékával mentem el fotózni, mert most kapott új fényképezőt és leteszteltük. Szerinte borzalmas modell vagyok, de azért lemerem fogadni, hogy Ő is élvezte, csak nem vallja be. Tehát az outfitemről össz-vissz annyit tudok mondani, hogy a nadrágom hangyányit kilóg a sorból, mert ugye szürke az alapja, de gondoltam hogy ennyit csalhatok, csak nem ír fel a rendőr. 

 felső, nyaklánc ~ h&m
nadrág ~ háda (topshop)
cipő ~ humanic (leárazva 3995 Ft-ra)
táska ~ carpisa



Köszönöm Réka!:*
Brigi♥

5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...