2015. március 1., vasárnap

NYEREMÉNYJÁTÉK | Zenzero


Sziasztok!

Mint már a facebook oldalon is említettem nemrégen kaptam egy e-mailt a Zenzero.hu üzemeltetőjétől, Ágitól, hogy engem választottak meg az oldal e-havi bloggerének. Olyan boldog voltam, majdnem kiugrottam a bőrömből, mikor olvastam a levelet. Ti is nyugodtan jelentkezhettek ha szeretnétek a következő hónap bloggere címért, pontosan ITT. Ági iszonyatosan gyönyörű ékszereket készít és küldött nekem. Alig tudtam kiválasztani azokat, amiktől meg kell válnom, de végül három darab kis üvegcsére esett a választásom, hiszen olyan kis aranyosak és különböző kristályokat rejt a belsejük. Nézzétek csak:

A zöldes színű kő az krizokolla
A lilás színű kő az fluorit
A fekete színű kő pedig ónix.
Két kötelező feltételem van csak:
- légy feliratkozott olvasója a blognak
- írj ezen bejegyzés alá egy kommentet az e-mail címeddel, hogyha nyersz tudjalak értesíteni!

Persze plusz esélyeket is gyűjthettek:
+követtek instagramon
+megosztjátok instagramon ( #brigisfashionblog hashtaggel) 
+lájkoljátok a blog facebook oldalát
+megosztjátok facebook-on 
+követtek twitteren 
+megosztjátok twitteren 
+követtek bloglovin'-on 
+követtek magyarblogok-on
+követtek tumblr.-ön 
+kiteszitek a blogotok oldalsávjába vagy írtok róla posztot 

Ha követtek valahol, akkor kérlek írjátok meg milyen néven és hol, ha megosztjátok akkor pedig a linket írjátok le nekem hozzászólásban!:) 

A nyereményjátékot március 15-én, este 18 órakor zárom le!

Sok sikert mindenkinek és köszönöm a lehetőséget Áginak!:*
Brigi♥

52 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a nyaklánc:)
    Köszönjük szépen a nyereményjátékot:)
    Mazsola néven követlek:) email címem: mazso.zsofi@gmail.com
    MagyarBlogok-on már régóta követlek.
    Instagramon : mazso.zs néven követlek
    Megosztottam a nyereményjátékot a blogomon : mazsolavilag.blogspot.hu
    Twitteren : mazsozs néven követlek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mazsola!:)
      Te +4 eséllyel indulsz és igazán nincs mit!:) Viszont, kérlek, hogy a képhez csatolj egy linket is, mert elfelejtettem ráírni a képre, hogy hol is van a nyereményjáték!:*

      Törlés
    2. jaj tényleg:) ne haragudj:)

      Törlés
    3. Dehogy haragszom, az én hibám amúgy!:* ;)

      Törlés
  2. Szia :)
    Nina Toro néven követlek/ panka.toro@gmail.com
    Magyarblogokon követlek, Instagrammon ninannatoro néven, twitteren RepaLou néven, bloglovin-on azt hiszem szintén Nina Toro néven, facebookon szintén és tumblr-ön is mikrobialis-celluloz néven. c:
    Köszi a lehetőséget~

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Renáta Németh néven vagyok feliratkozva a blogra
    nemethreni néven követlek Instagramon
    Németh Renáta néven lájkoltam a facebook oldalt
    @nemethrenii néven követlek Twitteren és meg is osztottam a játékot (https://twitter.com/nemethrenii/status/572047297762238464)
    Németh Renáta néven követlek Bloglovin'-on
    Magyarblogokon is követlek
    És Tumblr-ön is love-friends-books-music néven :)
    E-mail címem: nemethreni2000@gmail.com
    Köszi a nyereményjátékot :)
    Puszi, Reni :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!:D
      Most +7 eséllyel indulsz!:* Ugyanmár!

      Törlés
    2. +7??? :D Meg sem számoltam, csak amiről úgy gondoltam, hogy szívesen teljesítem (pl. a különböző oldalakon való követés) azt megcsináltam és kész :D De nem szeretném mástól elvenni a nyerési lehetőséget! :)

      Törlés
    3. Nyugi Reni;) Ez csak a szerencsén múlik, mint múltkor!:*

      Törlés
  4. Gyönyörű nyakláncok *.*

    Szeretnék jelentkezni a játékra!

    Két kötelező feltétel:
    - Turcsek Gabriella néven vagyok feliratkozott olvasó
    - email cím: gabriella.turcsek@gmail.com

    Plusz esélyek:
    + instagram: @vidamgabica
    + Turcsek Gabriella néven lájkoltam a blog facebook oldalát
    + megosztottam facebookon: https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/942663049090747
    + twitter: @gabcsiiii
    + megosztottam twitteren: https://twitter.com/gabcsiiii/status/572050967874703361
    + bloglovin': Turcsek Gabriella
    + magyarblogok: http://www.magyarblogok.hu/blog/366
    + kitettem a blogom oldalsávjába a játékot: www.turcsekgabi.hu

    Nagyon köszönöm a lehetőséget,
    Gabcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Örülök, hogy tetszik és te +8 eséllyel indulsz!

      Törlés
  5. Szia! :) Köszönjük a játékot!
    You You néven követlek a blogon, az emailem marlenkablog@gmail.com.
    Instagramon youyou_xue néven követlek, a képedet is megosztottam: https://instagram.com/p/zsJFE9IzzG/?modal=true
    A blogod Marlenka Blog néven lájkoltam, és ezen a linken osztottam meg: https://www.facebook.com/MarlenkaBlog/posts/443251215835217
    Twitteren youyou_xue nécen követlek, és ezen a linken osztottam meg a játékot: https://twitter.com/youyou_xue/status/572051041665089536
    Bloglovinon You You Xue, magyarblogokon Malrenka blog, Tumblr-n youyouxx néven követlek, és kitettem az oldalsávba a képet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Te +10 eséllyel indulsz, igazán nincs mit!

      Törlés
  6. Szia! :)
    Grebely Petra néven vagyok feliratkozva a blogodra / e-mail címem: grebely.petra@gmail.com
    petratommo néven követlek Instagramon
    Petra Grebely néven lájkoltam a facebook oldalad
    Magyarblogokon követlek
    Bloglovin'-on Grebely Petra néven követlek
    Tumblr-ön puhapracli néven követlek
    Köszi a nyereményjátékot! :)
    Puszi, Petra xx. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Te +5 eséllyel indulsz! Köszönöm, hogy jelentkeztél!:*

      Törlés
  7. Szia Brigii:D
    Fel vagyok iratkozva Lackner Laura néven.E-mail:lauralackner60@gmail.com
    lackner_laura néven követlek instán.
    Laura Lackner néven követem a facebook oldalad.Meg magyar blogokon is követlek.Meg bloglovinon is.Meg tumblin is:D
    Szóval minden hova követlek :D
    Köszii:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lala!
      Hihi, még snapen is;) Te akkor +5 eséllyel indulsz!:*

      Törlés
  8. Jaaaj annyira imádom a Zenzero oldalt!♥ Millió kis kincs van náluk. Gratulálok,hogy téged választottak!

    Követlek fb-n: Bianka Csendes
    Bloglovinon: Ruhamania Blog
    Instagramon: @biankacsendes
    Blogon: B Ruhamania
    Twitteren: Ruhamania
    Megosztottam twitteren: http://bsarahfashion.blogspot.com/2015/03/nyeremenyjatek-zenzero.html
    Email címem: ruhamaniablog@gmail.com

    Köszönjük a játékot , és további sok sikert a bloggal!:)♥ xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Iiigen és nagyon szépek!:) Köszönöm!:*
      Te +6 eséllyel indulsz.
      Nagyon köszönöm, Neked is!

      Törlés
  9. Szia!
    Viktória Láposi néven iratkoztam fel,
    e-mail: laposi.viktoria.mfg@gmail.com
    facebookon Viktória Nagyné Láposi néven likeoltam az oldalad, meg is osztottam:
    https://www.facebook.com/viktoria.nagynelaposi/posts/441737149307098?pnref=story
    Bloglovinon Viktória Láposi néven kedvellek.

    Köszi a lehetőséget, szuper lenne nyerni!
    Üdv:
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Te +3 eséllyel indulsz! Igen, bár ez a szerencsén múlik.;)

      Törlés
  10. Szia! Varga Lilla néven iratkoztam fel.
    e-mail:v_lilla@indamail.hu
    instagram: v_lilla néven követlek és megosztottam a képet
    https://instagram.com/p/zuq7X1Ss2J/?modal=true
    facebook:lájkoltam Varga Lilla néven és megosztottam
    https://www.facebook.com/lillucyka.varga/posts/506850069453135?pnref=story
    twitter: vargalills néven követlek és meg is osztottam
    https://twitter.com/vargalills/status/572409687792074752 (nem tudom, hogy értetted a megosztást ezért így csináltam, meg amúgy se értek nagyon a twitterhez, remélem megfelel)
    magyar blogok: Varga Lilla néven
    tumblr: követlek ott is lillasmemories néven
    Köszi a lehetőséget. Puszi Lilla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lilla!:)
      Te +8 eséllyel indulsz a medálokért!:)

      Törlés
  11. Sziaa, nagyon jó a blog!
    Feliratkoztam Laura Matus néven,
    Lájkoltam, és megosztottam facebookon,
    Instagramon is követlek: laura_matus211
    Magyarblogokon szivecskéztelek
    Kiraktam a blog oldalsávjába a nyereményjátékot: http://ll-beauty.blogspot.hu/?m=0
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, és +5 eséllyel szállsz harcba!:)

      Törlés
    2. Bocsi az email lemaradt: laura.matus21@gmail.com

      Törlés
  12. Már régóta szemezgetek a zenzero ékszerekkel, szerelem volt első látásra!!

    Kriszti néven követlek, fb-n Juhász Krisztina, bloglovinon Krisztina néven.
    Email:kristinajuhas@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Igen, csodásak ezek az ékszerek. Te pedig +2 eséllyel indulsz!

      Törlés
  13. Én is szeretné jelentkezni!^-^
    barbara.hgy@gmail.com
    blog:Hegyes Barbara
    insta:barbarahgy13
    facebook:Barbara Hegyes
    twitter:macaronbarbi
    tumblr:barbihgys

    VálaszTörlés
  14. Szia :)

    Dream néven követlek
    niki765@freemail.hu

    + twitteren KissNiki765 néven követlek
    + megoszttottam twitteren https://twitter.com/KissNiki765/status/572473829177630720
    + követlek bloglovin'-on dream néven
    + követlek magyarblogok-on niki765 (vagy ott nem tudom hogy írja a követést)
    + követlek tumblr.-ön niki765

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Julcsi néven követlek itt.
    Instán VintageTravellina
    Tumblrn is VintageTravellina
    facen pedig Julcsi Jakab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      +3 esélyed van, de lehagytad az e-mail címed!:(

      Törlés
  16. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra! :) Fel vagyok iratkozva a blogra, email címem: csilla.noemi88@gmail.com
    instagrammon csilla882 néven követlek :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! szeretnék jelentkezni!
    torteij88@gmail.com
    facebook: Judit Törtei néven követlek.
    facebook osztva: https://www.facebook.com/nailjudit/posts/1630731277161426?pnref=story
    twitter: @torteij88
    twitter osztva: https://twitter.com/torteij88/status/577081144711241728
    instagram: szoszi805
    bloglovin követlek: angel14
    blogom oldalsávjába kiraktam: http://judymuhely.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  18. Szia,
    Az ónixos valami elképesztően szép.
    Patrícia Kutasi néven követlek GFC-n, Blogvinon, Faceb-on és Twitteren.
    patriciakutasi1206@gmail.com
    Szép hétévégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Szerintem is az a legszebb! És te +3 eséllyel indulsz! Neked is!;)

      Törlés
  19. Szia! ^^

    Szeretnék jelentkezni a sorsolásra. Most vettem észre, és hát mikor ha nem az utolsó pillanatban? (:
    Email cím: szabo.viragnak@gmail.com
    A blogot Virág Szabó néven követtem.
    Twitteren Virdzsinia néven követlek.
    Facebook-on Virág Szabó néven lájkoltam az oldalt.

    További csodálatos vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *Instagramon szintén Virdzsinia néven követlek.

      Törlés
    2. Szia!:)
      Pontosan, jobb később mint soha! Éés +3 eséllyel indulsz!:*

      Törlés
  20. sziaa!
    énis jelentkezni szeretnék:) az előbb nem küldte el a posztom:(
    emailem: anitafejes12@gmail.com
    a nevem blogon Pocak
    instám: pocak7
    tumblröm: sleep-in-forest
    facebookom: Anita Fejes
    természetesen mindegyiken követlek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elírtam a blog nevem, buborek7!

      Törlés
    2. Szia!:)
      Kivételt teszek!:* Most pár perc ide vagy oda! +3 esély. :P

      Törlés
  21. Sziaa :)
    Mikor lesz kint a nyertes? Már nagyon várom, és persze drukkolok mindenkinek! Sok sikert!! :)

    VálaszTörlés
  22. Még beszállnék a játékba, ha lehet. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...