2015. március 24., kedd

HAUL | spring beauties


Sziasztok!

Megint elragadott a hév és azon kaptam magam, hogy egyik dolgot a másik után vásárolom meg így hát megint összegyűlt pár szépség. Mondtam az előző outfit bejegyzésben, hogy sikerült peplumokat találnom, aztán nagy szerencsémre az ott szereplő farmerdzsekimre is akkor találtam rá. Imádom a Hádát, de komolyan kincseket lehet ott találni, sőt olyanokat, amik biztosan nem jönnek veled szembe az utcán. Van pár olyan dolog, ami viszont nem fért bele az outfitbe, és ezért is íródik ez a poszt Nektek. Egyébként nem is meséltem, hogy vettem egy új fényképezőgépet, lehet észrevettétek, hogy a képek minősége jobb lett. Egy Canon 1200d az új családtag és nagyon nagy a szerelem kettőnk közt♥.

Egyik szombaton már nagyon korán fent voltam, hogy gyorsan elsiessek a Lidlbe, mert láttam az újságban, hogy peplumot is árulnak azon a hétvégén, ráadásul 32-es méretben is, szóval már 7 után elindultam és sikerrel is jártam, hiszen betudtam szerezni egy csíkos darabot. Hazafele jövet megvettem a Glamour e-havi számát is, amiben ugye már a kuponokat árulják. Már van is egy kisebb listám a megvásárolandó dolgokról!

Anita drágával cseréltünk ruhát, ő kapott egy kardigánt én pedig ezt a csodálatos csipkeszoknyát! Gyönyörű, és köszönöm még egyszer!♥
A napszemüvegekre meg már régen vágytam, neten néztem ki párat, aztán mikor egy délután Anyumékkal bementünk az Aréna Plázába, a c&a-ban ez a két szépség fogadott, persze nem hagyhattam ott őket, és még az áruk is mesés volt -főleg, hogy -20% volt mindenre-, tehát darabjáért csak 1190 Ft-ot kellett fizetnem. A Flormar stand mellett pedig nem mehettem úgy el, hogy ne vegyek körömlakkot, így a Moyra Holographic kollekciójából a 254-es árnyalatút választottam.


A Hádában várt rám ez a bordó, hosszított fazonú skater skirt, komolyan mondom, hogy szerintem valaki tudta, hogy én odafogok menni a Sugár béli üzletükbe és odatette nekem ezeket a csodás darabokat, hogy megvehessem őket.
Megjött az egyik Aliexpresses rendelésem is! Olyan boldogsággal tettem a nyakamba, egész nap rajtam volt (vagyis miután Anita odaadta) tapogattam meg nézegettem és teljesen szerelmes vagyok belé. 
(link)

És a másik boldogság! Szombaton a szüleimmel bementünk a városba, s mikor hazafelé jöttünk, megláttunk egy régen elfeledett boltot. Cream a neve, használt ruha bolt, de mint a képen látjátok, nagy kincsekre lehet ott is lelni. Végre meglett hát a hőn áhított farmermellényem, ráadásul még a címkéje is édes és csak 1700 Ft volt.

Ti miket vásároltatok? Vagy tartogatjátok a Glamour napokra az energiát?
Brigi♥

18 megjegyzés:

  1. Huu nagyon jó dolgokat vettél!Amikor én mentem a helyi Lidl-be már nem volt sajnos egyik fajta peplum sem, de az is lehet, hogy egyáltalán nem is volt. :( A napszemüvegek nagyon tetszenek, amúgy is kéne vennem már, és annak a szoknyának a színe egy álom :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy köszönöm! És megesik, hogy nem visznek ki ide-oda árukat, én is jártam már így. :/

      Törlés
    2. Nincs mit! :) Majd megyünk Pestre hétvégén, ott is megnézem hátha, így vidékre nem is vártam, hogy hozzanak, itt sosincs semmi :/

      Törlés
    3. Áááá már hozzászoktam, nem olyan vészes csak hát mégis.Lemaradok ilyen jó dolgokról. :(

      Törlés
  2. Szuper dolgokat sikerült beszerezned, a két szoknya a kedvenc *-* a képek pedig tényleg jól sikerültek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen ezek a szoknyák! Csak lenne olyan idő, hogy fel is tudjam őket venni.;)

      Törlés
  3. Klassz dolgokat találtál. A csipkeszoknya és a farmer mellény különösen tetszik! :) Pusz pusz
    Niki
    http://www.niksbox.com

    VálaszTörlés
  4. Szuper az a farmermellény! :) A fotók pedig nagyon szépre sikeredtek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) És ezek szerint megérte várni rá majd' egy évet.)

      Törlés
  5. amazing blog and fantastic pictures- I follow you as Fife Fantasi Nails
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  6. Sziaa :)
    Az Aliexpressről mi a véleményed? Megéri ott vásárolni? Nagyon régóta fontolgatom már, hogy veszek valamit, de még nem vitt rá a lélek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Én szeretem, bár érdemes megnézni, hogy eBay-en mennyibe kerül az a dolog amit szeretnél rendelni, mert van ami olcsóbb itt, de van ami olcsóbb ott. Igazából ezt a nyakláncot hamar meghozták, de a másikat csak aznap adták fel, amikor ez már a postaládában csücsült.:)

      Törlés
  7. I just want to say thank you for sharing this post, because it's really amazing!
    And I already can't wait for the new one!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Diana! I don't find words for your kindness!:*

      Törlés
  8. Superrrrrrr... Latest Celebrity Style and Fashion News.. Click Here

    Our Celebrity Clients

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...