2015. július 12., vasárnap

Nyaralás 1x1 | vagyis mit vigyek magammal?

Sziasztok!

A jövőhétvégén megyek nyaralni és gondoltam, hogy készítek egy olyan posztot, amivel tudok Nektek is és igazából saját magamnak is segíteni a pakolásban, hogy egyrészt könnyű legyen, másrészt, hogy semmi fontosat ne hagyjunk itthon; hiszen senki nem akar feleslegesen költeni valami olyasmire ami van neki, csak éppenséggel otthon hagyta, nemde?! Arra gondoltam, hogy kategóriákra osztom a dolgokat, hogy még ezzel is könnyebb dolgotok legyen és ne csak egy felsorolás halmaz elemiből válogassatok és összevissza pakoljátok be a nyaraláshoz elengedhetetlen kellékeket. Igazából szerintem ezt a listát fogom majd bevetni osztálykiránduláskor és táborozáskor is, ha egyszer bevált máskor is befog (vagyis szerintem). Igazából én kiskoromtól fogva minden egyes nyaralás alkalmával azt csináltam, hogy szinte már egy héttel az esemény előtt kiválasztottam azokat a kedvenc ruhadarabokat amiket kombinálni tudtam valami másik nagyon kedvelttel, így is megkönnyítve a saját helyzetemet, és rendszerint alig férek be a bőröndömbe ilyenkor, úgyhogy néha anyukámat hívtam/hívom segítségül, hogy szelektáljon a nagy ruhakupacból. (Mivel sajnos mániákus voltam már kicsinek is és még most is:") ) Na de lássuk csak azt a listát:

Ruhadarabok:

  • alsónemű (ahány napra mész, +2 darab vészhelyzet esetére)
  • melltartó 
  • rövid ujjú póló
  • ujjatlan
  • ing (én reggelihez szoktam felvenni)
  • ruha
  • pulcsi (ha rossz idő lenne)
  • rövidnadrág
  • hosszúnadrág (szerintem ebből elég 1 vagy 2 db attól függ, hogy pontosan hova is megyünk)
  • zokni (ez is értelemszerűen a környezettől függ)
  • fürdőruha
  • strandkendő/strandruha
  • pizsama (én rövidet és hosszút is szoktam berakni a biztonság kedvéért)
  • zárt cipő (minimum 1!) 
  • szandál
  • papucs (strandra vagy akár zuhanyzáshoz egy kiránduláson)

Neszesszer:
  • tusfürdő
  • sampon
  • fogkrém
  • fogkefe
  • dezodor
  • sminklemosó
  • törlőkendő
  • vatta(korong)
  • +fültisztító pálcika
  • naptej/napolaj
  • napégést enyhítő (pl. Fenistil)
  • testápoló
  • tampon/betét
  • zsebkendő
  • szúnyogriasztó
  • borotva/gyanta/epilátor 
  • parfüm/testpermet
  • vízálló szempillaspirál 
  • ajakápoló
  • arckrém
  • +herpeszkenőcs (ha vkinek szüksége van rá)
  • magadnak szükséges smink
  • ecsetek
  • körömlakk (ha esetleg ki kell javítani a hibát)
  • +körömlakklemosó
  • kis tükör
  • hajkefe/fésű
  • hajgumi/hajcsat 

Egyéb:
  • törölköző (+ a strandra vagy a wellnesbe)
  • könyv/újság
  • laptop/tablet
  • (laptop)töltő
  • fülhallgató
  • fényképezőgép
  • elem
  • szemüveg
  • iratok
  • pénz
  • esernyő/esőkabát
  • ragtapasz/géz/fertőtlenítő
  • gyógyszer (fájdalomcsillapító)
  • hajszárító/hajformázó
  • hálózsák
  • ágynemű
  • párna
  • ékszerek/óra
Remélem segítettem, ha kihagytam valamit nyugodtan írjátok le nekem kommentbe és kiegészítem a listát. Csodálatos nyarat Nektek!:*
Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. ...és mondjuk fültisztítópálcika (én pl a tusvonalat is azzal mosom le) meg körömlakklemosó. Herpeszkenőcs, ha hajlamos vagy rá.
    De a legfontosabbakat már leírtad :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...