2015. július 26., vasárnap

OUTFIT | csíkok, csíkok mindenhol

Sziasztok!

Mint a facebook oldalamon említettem, az elmúlt hetet Egerben töltöttem a családommal. Már harmadszorra tértünk vissza a második kedvenc magyar városomba, s idén még jobban éreztem magam, mint az előző két alkalommal, bár lehet, hogy közrejátszott az, hogy kifogtuk a nyár legmelegebb hetét, megtaláltuk Eger egyik legjobb fagyizóját és az is, hogy a barátom♥ lejött az utolsó napra. A szálloda mellett -amiben megszálltunk- van egy szép kis szökőkút, ott készültek ehhez a poszthoz a képek is, amit drága jó szüleim készítettek. Aznap a leárazások alatt vásárolt, h&m-es magas-derekú, sötétkék rövidnadrágom volt középpontban, amit 2000 Ft-ért sikerült megkaparintanom. Amúgy a szökőkút szélén sétálva majdnem beleestem, és Apum is beakart lökni, persze nem tette, de azt hitte vicces, nem tudom mit szólt volna, ha én csináltam volna vele ugyanezt.:')
póló, rövidnadrág, táska ~ h&m
szandál ~ CCC
napszemüveg ~ c&a
nyaklánc ~ aliexpress
óra ~ DIY

Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos! Bárcsak nekem is ilyen jól állnának a csíkok... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm You You! ^3^ jajj biztos neked is jól állnak:P

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...