2015. július 29., szerda

HAUL | Eger

Sziasztok!

Egerben igaz, hogy nyaralni voltam, de a délutáni és az esti étkezések után mindig nagy sétát tettünk a városban, aminek személy szerint mindig örültem, még akkor is mikor 40°C volt vagy annál több, hisz megannyi aranyos bolttal van tele a város, s persze mindbe betértünk, akár vásárolni, akár nézelődni vagy akár hűsölni is. Az Agria parkba (Eger plázája) is persze be kellett mennünk, onnan sem távoztam üres kézzel. Újra betérhettem az általam ismert egyik legjobb hobby boltba is, ami a Dobó térről nyíló egyik utcában van. Az az üzlet hatalmas és az eladók is nagyon közvetlenek és aranyosak, imádtam ott vásárolni, el is költöttem egy csomó pénzt, hupsz. A vár közelében van egy boltocska, ahol nagyon kis cuki tündéreket és koboldokat árulnak, már volt onnan egy kis szobrocskám, de most is vásároltam tőlük egy horoszkóposat és egy kulcstartót is. Drogériás szerzeményeim is akadnak, úgyhogy ez egy elég vegyes zsákmányos posztnak ígérkezik.

hátizsák ~ Pimkie 5490 Ft

tolltartó ~ papírírószer (Agria park) 1900 Ft

gyűrűk ~ c&a 800 Ft

hamsa medál, lánc, karikák, kapocs ~ Hobby bolt

kulcstartó ~ Figurashop 850 Ft

szobrocska ~ Figurashop 1990 Ft

Maybelline Babylips ajakápoló ~ Rossmann 599 Ft

lehúzható alaplakk (Miss Sporty) ~ Rossmann 599 Ft
korallszínű lakk (Lovely) ~ Rossmann 499 Ft

nude paletta (Lovely) ~ Rossmann 990 Ft

Ti szoktatok vásárolni nyaralás alatt ilyesmi dolgokat?:*
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan az a Nude paletta és imádom! :) Tervezek is terméktesztet róla a blogra már egy jó ideje. :D Kb 4 hónapja készül... (Jobb későn mint soha). Szuper cuccok, a táska valami eszméletlen szép :)) A nyaralás alatt inkább strandos butikokba szabadulok be, de igyekszem legalább nem ott költekezni. Néha nem egyszerű. Az első csőtopom is a strandon vettem, akkor szerettem bele az egész fazonba. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeen már régóta szemeztem a palettával nagyon tetszik!☺ éés ott nem volt túl sok strandos bolt:/ de a csőtopokat én is szeretem^^

      Törlés
  2. Sziaa.:)
    Mikor megláttam a bejegyzés címét kétszer akkora izgalommal és intenzitással kezdtem a bejegyzés olvasásába és a képek csodálásába, mivel Eger - iskolaidős - mindennapjaim szerves részét képzi.
    Nagyon jó cuccokat szereztél, személyes kedvencem a tolltartó és a táska! :)
    Igen, én is nagyon szeretem azt a hobby boltot, és örülök hogy átköltöztek és már sokkal nagyobb lett a hely, és mindig élmény még csak nézelődni is ott, annyi mindent talál az ember.:) Életem egyik kedvenc városa (Debrecen mellett természetesen).:)
    Öröm volt felismerni az összes általad leírt helyet, próbálom az egész várost - lassan de biztosan - feltérképezni attól függetlenül, hogy általában suliidőben tartózkodok csak ott.:)
    Üdv: Beatles_Lány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!! Jajj de aranyos vagy én is nagyon imádom, de Debrecenben még nem voltam:( Én nekem már szinte teljesen sikerült, jobban eligazodom ott, mint itthon Pesten.:")

      Törlés
    2. Ha lesz rá lehetőséged mindenképp nézz be oda is, na meg Pécsre, legutóbbi néhány napos kiruccanásunk színhelye volt, egyszerűen lenyűgöző mindkét város! :)

      Törlés
    3. Neee, Pécsre is annyira elszeretnék menni, de ott sem voltam még sose.:( Remélem minél hamarabb eljutok mindkét városba☺

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...