2015. július 14., kedd

TAG | Bajusz

Sziasztok!

Eddig az én szeretett pici (akarom mondani nagy deg)  cicámról nem szólt még egy poszt sem, igaz említést már tettem róla, de csak futólag, gondoltam, hogy kicsit írok róla Nektek, mivel ma úgy viselkedett, mint egy kis modell, így készítettem róla pár képet; ráadásul megtaláltam ezt a kisállatos kérdéssort is, úgyhogy semmiképpen sem hagyhattam ki! Remélem Ti is élvezettel követitek majd a soraimat és tekintetek be az életünkbe csakúgy, ahogy én szeretem olvasni a más bloggerinák állatairól szóló történeteket!


1. Hogy hívják a kisállatod?
Bajusz a becsületes neve. Igazából én már réges-régen eldöntöttem, hogyha lesz egy macskám akkor így lesz elnvezve, lehet kicsit furcsán hangzik, de szerintem nagyon is illik rá.



2. Milyen fajta állat ő?
Közönséges (mármint nem úgy, haha) házi macska.

3. Milyen régóta van nálad?
Tavaly május 4-e óta, nem vagyok túl jó matekból, de 1 éve és kicsit több mint 2 hónapja.

4. Hogyan szerezted?

Anyukám és Apukám lepett meg vele a vizsgáim előtt és annyira, de annyira örültem neki, nem is nagyon tudtam már tanulni a másnapi kémia vizsgámra, de nem is annyira érdekelt, hiszen volt egy picike, édes és fölöttébb gyönyörű cicám.



5. Milyen idős a kisállatod?
Tavaly áprilisban született, tehát már 1 éves és 3 hónapos. Már akkora mint egy ház, egyre nehezebben tudom felemelni, bár ezt lehet, hogy a saját gyengeségemnek kell betudnom. 

6. Van-e valami vicces tulajdonsága a kisállatodnak?
Iszonyatosan furcsa hangokat ad ki néha, mint egy kis macseknak álcázott UFO, esküszöm. Jujj meg néha úgy tud bámulni, rám hozza a frászt. De persze a tipikus macska jellemzők sem hiányoznak belőle: fel-alá rohangál, mint a meszes, mindenhova felmászik, kaját kunyizik, viszont nagyon szereti a fekete olívabogyót, attól megőrül picit. 



7. Mit jelent számodra a kapcsolatod a kisállatoddal?
Nagyon vicces a kapcsolatunk, mert néha olyan mintha testvérek lennénk, nagyon sokat szoktam hozzá beszélni és énekelni is neki, ilyenkor mindig furcsán néz. Sokat szoktunk veszekedni is, de rendszeresen játszunk, nagyon örülök, hogy van és boldogabbá teszi a mindennapjaimat még akkor is amikor mindenkit a pokolba kívánok. Csodálatos teremtés, bár néha nagyon feltud idegesíteni, mert amikor rájön az 5 perc, akkor felmászik a szekrényem tetejére és lever mindent amit csak tud. :')

8.Van-e valamilyen közös kalandotok?

Kalandnak nem igazán nevezném, de egyszer szegénykém annyira mohón ette a kajáját, hogy az egyik darab megakadt a torkán, valahogy segítettem neki és kitudta köhögni így szerencsére nem lett semmi baja. Meg egyszer a dilis dögje felugrott a tűzhelyhez és félig leégett a bajsza meg a szemöldöke, úgy megijedtünk ott sírtunk együtt, de szerencsére ekkor sem történt semmi komoly, visszanőtt a bajsza is és a szemöldöke is. 

9. Milyen beceneveken hívod a kisállatodat?
Óó hát nagyon sok néven, de még véletlenül sem Bajusznak. Mostanában krumplis tésztának szoktam, (ne kérdezzétek miért, ez jutott eszembe) aztán szoktam Bazsinak is hívni, és kicsi degnek is. Amúgy a Bajuszra is meg a Bazsira is nagyon szépen hallgat, okos egy cica őkelme.



Nektek milyen állatotok van? Ti kitöltöttétek már ezt a TAG-et? Ha igen linkeljétek be vagy akár küldjetek a kisállataitokról képet nekem az e-mail címemre: bsarahmakeup@gmail.com 

Brigi♥

8 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...