2015. november 3., kedd

OUTFIT | Cool valley

Sziasztok!

Idejét sem tudom annak, hogy mikor volt utoljára outfit bejegyzés és sajnálom, hogy nem jutottam oda, hogy készítsek egyet, de valahogy soha nem jött össze. Viszont a hétvégén Hűvösvölgy felé vettük az utunkat a barátommal és nem hagyhattuk ki, hogy ne fotózzunk be egy adagot, a napsütésben és abban a csodálatos környezetben, ahova (megsúgom) nem elég egy kabát és egy pulcsi, s ha fázósak vagytok ne hajtsátok fel a bokátokon a nadrágot, mert ott, mint akkor rájöttem tényleg hűvös van.:") És képzeljétek pesti létemre, még nem fogaskerekűztem, de most ezzel az élménnyel is gazdagabb lettem és jujj de nagyon szép területen mennek keresztül a sínek, és érdekes látni, hogy arra fent is laknak emberek, ha Ti sem voltatok még akkor ajánlom, csak egy budapesti bérlet/jegy szükséges hozzá.^^
A szettemet pedig ahogy lentebb láthatjátok, az egyszerűség jegyében állítottam össze, hisz a fekete szőrős pulcsimban és a khaki nadrágomban semmi különös nincs, viszont feldobtam picit a szülinapomra kapott oxfordommal és egy régebbi sálammal, amit majd' egy éve már mutattam a blogon, s még mindig ugyanannyira szeretem, mint akkor. 

Pulcsi - h&m
Nadrág - Háda (River Island)
Cipő - Humanic
Napszemüveg - c&a 


Voltatok már Hűvösvölgyben?:*
Brigi♥

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a képek! :) Olyan aranyos, őszinte mosolyod van! :D Imádom az őszt, ez a bejegyzés pedig szuperül kihangsúlyozza minden gyönyörű részét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon aranyos vagy jól esik ez nekem, a képek pedig a barátom érdemei! :*

      Törlés
  2. Nagyon csinos ez a szett. Jól állnak neked ezek a színek és az egész outfit nagyon beleillik ebbe a környezetbe. A fotók hangulata különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, jól esik, örülök, hogy elragadott Téged is a hangulat! :)

      Törlés
  3. Jesszus! Arra fele rakom *-* Igen, arra mindig nagyon szép! (: Nagyon jók a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj és nem rossz minden reggel onnan lemenni? Én nem bírnám, de azért mégis irigyellek, mert tényleg csodaszép, megnézném télen is *-* És köszönöm a barátom nevében is!

      Törlés
  4. Az a cipő valami hihetetlenül gyönyörű! :) Imádom az oxford cipőket :D

    ( www.staylady.wordpress.com )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy imádom őket, köszönöm szépen! :))

      Törlés
  5. Tényleg király képek lettek, gratula a barátodnak érte! :)

    Az outfit pedig nagyon adja, az őszies hangulatot, ezért külön megdicsérlek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Kedves Tőled, jól esik! ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...