2016. július 17., vasárnap

DIY | Batman's bag

Sziasztok!

Tavaly vásároltam a h&m-ben egy vászontáskát, ami egy horoszkópot ábrázol, ráadásul francia szöveggel, így teljesen elragadott, de a minap arra gondoltam, hogy kéne egy fekete is, hiszen mindenből kell egy fekete nemde? A hétvégén teljesen véletlenül találtam is a Bauhausban (meg is lepődtem) egy "natúr" fekete vászontáskát, amit égi jelként fogtam fel, így nem hagyhattam ott. Aztán csak itthon jöttem rá, hogy nem tudom mi is kerüljön rá. Végül egy délután alatt kiötlöttem, hogy nem kell nekem holmi bonyolult dolog, így jutott eszembe Batman (amikor kimondom, csak nekem jut eszembe az, hogy: nanananana?) logója, ami az évek során sokat változott, főleg az idei filmre. Én mégis maradtam a megszokottnál, hiszen jobban kedvelem a "régiesebb" Batmant, a rajzfilmeket és a filmeket is egyaránt.
Így készült el (egyelőre még csak fejben) a táskám. Úgy gondoltam, nem valami hivalkodót, inkább csak valami különlegeset szeretnék készíteni, így miután kinyomtattam és szikével körbevágtam a denevér figurát, csak az egyik alsó sarokba tettem, hogy majd ott díszelegjen. ^^

Amiket használtam:

-fekete táska
-arany akrilfesték
-szivacs
-cellux
-kivágott minta
-karton/újságpapír

A kivágott mintát miután odapróbáltam a sarokba, leragasztottam cellux-al, hogy ne mozduljon el. Ezután a szivacsra felvittem a festéket, a felesleget a tégely oldalán lehúztam, majd óvatosan rányomkodtam a festéket a szabad felületekre. Miután úgy láttam, hogy mindenhova egységesen került, leszedtem a mintát és a cellux-ot, majd kitettem a napra száradni. Utólag vettem észre, hogy nem tettem be egy kartonlapot, vagy egy újságpapírt a táskába, a két réteg közé, így arra lettem figyelmes, hogy összeragadt, de végül sikerült szépen szétszednem. ☺

Ti készítettetek már ilyesmit? Szeretitek a szuperhősöket? 
Szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...