2016. július 25., hétfő

H&M and Tally Weijl

Sziasztok!

A haul posztoknak mindig olyan nehezen kezdek neki, hiszen nehéz összeszedni, hogy miket is vásároltam, hol és mennyiért. A befotózás sem olyan könnyű, mindig a legjobbra/legszebbre törekszik az ember, és néha így-úgy sikerül is, de néha mégis azt érzem, valami nem az igazi, ilyenkor jön a reset gomb és kezdődik elölről az egész, ugye nem csak nekem ismerős? hihi. No de mikor már a képekkel és az infókkal is megvagyok, nem tudom, hogy hogy kezdjek hozzá a poszthoz, szóval itt mindig nagy bökkenőbe ütközöm, de valahogy mégiscsak neki kezdek:
A H&M már szinte az otthonommá vált, sosincs olyan alkalom, hogy ne térnék haza egy, a logójukkal ellátott zacsival, akármiről is legyen szó. ^^ Jut eszembe, voltatok már az új H&M-ben?Engem nem is a 3 emeletnyi ruha fogott meg, hanem a hely ahova a 3 emeletnyi ruhát berendezték. Utána is néztem az épület történetének és kézről kézre járt, hozzáépítettek és elvettek belőle, de az évek során csak szebb és szebb lett. 
A Tally Weijl-ben is találok szép dolgokat, sőt elég jó áron mostanában, és ez mindig mosolygásra ösztönöz. Nem tudok mit csinálni, de a vásárlás sajnos nálam erősen elősegíti a boldogsághormonok termelődését. (:
H&M - 1990 Ft
H&M - 1290 Ft
H&M - 1990 Ft
H&M - 1990 Ft
H&M - 2990 Ft (most akciós 2000 Ft!)
H&M - 3990 Ft
Tally Weijl - 1995 Ft (Europeumban most olcsóbb)
Tally Weijl - 2995 Ft (de erre nem emlékszem pontosan) 
Tally Weijl - 1595 Ft

Ti miket vettetek mostanában? A leárazásokon kifogtatok jó dolgokat? :*
Szeretettel, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. A H&M-mel nálam is nagy a szerelem, tényleg mindig találok ott valamit. Sőt, általában nem is egy valamit, hanem kész ruhahegyeket. Nagyon tetszenek ezek az egyszerű, minimalista festők, ezek aztán tényleg mindenhez passzolni fognak. ^_^ A Tallyvel viszont szinte sosincs szerencsém. Ha találok is valami szépet vagy a mérettel, szabásával vagy a ruha anyagával van gondom. :/ Te viszont klassz cuccokat találtál ott is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! És igen, nagyon nehéz megállni, hogy ne vásároljam fel a bolt nagy részét. :D És a Tally-ben nekem is szoktak ilyen gondjaim adódni :/

      Törlés
  2. Nagyon klassz dolgokat szereztél be! :)
    Eddig csak fehérneműt vettem, egy szürke cropped trikót, egy virágos topot és egy mintás rövidnacit, hasonlót mint amit te is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos most fehérneműt nem találtam, de legfőképp fürdőruhát kerestem, abból meg szinte semmi nincs ami tetszene. :(

      Törlés
  3. Hú a H&M-es felsők nagyon jók! :3 Imádom, hogy normális áron minden basic és letisztult darab van náluk. ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, ezért is őrültem meg a csíkos póló láttán, már vagy 2 éve vadászok egy ilyenre! :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszett ez a Haul, a H&M nálam is nagy kedvenc!Esküszöm még a háttér is gyönyörű ezeknél a fotóknál :D
    Imádom *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...