2016. július 19., kedd

Itsy bitsy blue bikiny

Sziasztok!

Egyik nap mikor Mamámékhoz igyekeztem betévedtem a Rossmann-ba, mert szükségem volt egy csomag ragtapaszra, mert az összes létező helyen feltörték a lábamat a drága szandáljaim, és hát egy lánynál (erre az esetre) mindig legyen ragtapasz! :') No de merő véletlenségből elsétáltam a sminkes állványok mellett, mikor megakadt a szemem a poszt főszereplőjéről, egyszerűen szerelem volt első látásra. Az ára a megszokott 449 Ft volt, vittem is a pénztárhoz a ragtapasszal együtt.
Olyan szép világos kék színe van, felkenve is gyönyörű, és olyan nyárias, de mégis visszafogott. Szerintem nagyon sokat fogom viselni a nyár hátralevő részében, persze csak mértékkel! ^^
Ugyanolyan tartóssággal rendelkezik, mint a többi essence körömlakk a the gel kollekcióból, a körmeimen általában 4 napot bírnak ki úgy, hogy nem pattogzik le egy körmömről se a festék, jó barátságban vagyok velük és remélem maradok is egy darabig.


Ti szeretitek ezt a szép kéket? 
Szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...