2016. július 11., hétfő

I'm back

Sziasztok!

Már legalább másfél hónapja nem volt bejegyzés, és ennek NEM az az oka, hogy meguntam a blogolást, vagy ilyesmik, hogy ne adj Isten valami rossz történt, "csak" nagy változás állt be az életemben/életünkben (a családommal) hiszen elköltöztünk.
Amikor még télen szó került erre a témára otthon, akkor meglehetősen megviselt, sírtam éjszakákon át, miközben emlékek futottak át a szemem előtt, hiszen a gyerekkorom összes pillanata ahhoz a lakáshoz kötődött, és nem akartam elengedni, de mostanra rájöttem, hogy nem is kell elengednem, hiszen az összes a szívemben marad és maradni is fog. Bár még most is könnyeket elfojtva írom ezeket a sorokat, nem gondolok rosszként erre a dologra. Ahogy Hérakleitosz mondta: "Semmi sem állandó, csak a változás maga." Ami teljes mértékben igaz, ide is fognak emlékeim kötődni, remélem jó sok, hiszen sok lehetőség megnyílt, így hogy már nem egy panellakásban lakunk. Hiszen van kertünk és teraszunk is, ahol lehetőségünk nyílik sütögetni/grillezni és jó nagy születésnapi bulikat tartani! ;) Gondoltam ezek mellé a sorok mellé hozok pár képet, amit ezalatt az egy hónap alatt készítettem, mióta itt lakunk, a mi új otthonunkban.♥

Szeretettel, Brigi♥
Ui.:Szeretnék rendszeresen posztokat kitenni, ha van ötletetek, hogy mivel kapcsolatban szívesen teszek eleget nekik! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...