2020. június 10., szerda

Outfit | MILLENNIUM HÁZ



Sziasztok!

Már ezer éve elszerettem volna menni a Városligetben található Olof Palme házhoz (mostmár Millennium Háza), de mikor ősszel arra jártunk éppen felújítás alatt állt, amit egyébként még hallottam is, csak teljesen kiment a fejemből..
Akkor persze kicsit elszontyolodtam, aztán el is felejtettem a dolgot, mert jött a rossz idő, aztán pedig a hosszú és enyhe tél, amikor egyáltalán nem volt kedvem kimozdulni. Természetesen mikor már jobb idő lett volna, akkor jött a vírus, így teljesen meg is feledkeztem az épületről. Dani nem rég viszont a Városligetben járt és mondta nekem, hogy már készen van, szóval nagyon megörültem és a következő hétvégén, vagyis most szombaton, el is mentünk megnézni. 
A Liget Projekt keretein belül újították fel, amely egyébként a Városliget legrégebbi épülete.

"A Pfaff Ferenc által tervezett épület az 1885-ös Országos Általános Kiállításra épült Műcsarnoknak és a korabeli kritikák szerint - egyedülálló Zsolnay díszítésének köszönhetően - a kiállítás egyik legszebb eleme volt...
 A ház a későbbiekben Fővárosi Múzeumként működött, majd a második világháború alatt megsérült, az eredeti beltéri díszítések is megsemmisültek. Az ötvenes években a Művészeti Alap megalakulásával az épület a szobrászművészek egyik műhelye lett, később pedig a Képzőművészeti Kivitelező Vállalat székhelye költözött ide..."

Az épület mögött található egy gyönyörű rózsakert, amit vétek kihagyni, ha a városligetben jártok. Tele van szebbnél-szebb rózsafajtákkal, mindenféle színben. A kert közepén található egy szökőkút, melyben egy Zsolnay kerámia-szobor kapott helyet, valami eszméletlen! 

De, hogy szót ejtsek a szettemről is, a ruhámat páran megdicsértétek az Instagramon is és kérdeztétek, honnan van, de sajnos nem tudtam jó hírekkel szolgálni. Még januárban vagy februárban vettem a Reserved-ben a leárazásokkor, szóval erős a gyanúm, hogy mivel tavalyi kollekció, már nincs belőle. A cipőmet pedig pénteken vettük, már nagyon szerettem volna egy új fehér surranót, mert amit tavaly vettem, az már eléggé ramaty állapotban van és nem igazán volt már vállalható a kinézete. Jó hír, hogy első alkalommal nem törte fel a lábam, így nagyon remélem, hogy a továbbiakban sem fogja bántani a sarkamat. 


ruha, öv: Reserved // cipő: Puma (SportsDirect) // napszemüveg: H&M // óra: Daniel Wellington


Ti jártatok már ebben a csodás kertben vagy esetleg az épületben?

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik ez a szett. Gyönyörű fotókat készítettetek. A közelünkben is van egy rózsakert. Múlt héten el is mentünk fotózni, de annyira sokan voltak, hogy végül nem tudtunk jó képeket készíteni, mert minden fotóba besétált egy-egy értetlen arcú nyugdíjas. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Anna, aranyos vagy! :) Itt is nagyon sokan voltak, de szerencsére korán mentünk és nagyjából csak a fotózásunk vége fele lettek nagyon sokan. Itt is volt egy csomó idős, de kisgyerekesek is, úgyhogy mindenfele kíváncsi tekintetek kísértek minket. :')

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...