2013. szeptember 6., péntek

4. díjam ;*

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben a 4. díjammal fogok foglalkozni amit Bencétől kaptam aki az Egy gimis fiú élete című blogot vezeti. Nagyon köszönöm a díjat!! :) Ez komolyan váratlan meglepetésként ért !! :)

Szabályok:
-11 dolog rólam
-11 válasz
-11 kérdés
-11 embernek továbbküldöm (jesszus bocsi, továbbküldöm 1-2 embernek de tuti nem lesz 11 :// )

11 dolog rólam:
1. Egy héten 3x van 7 órám és 2x 6 :// szívás, mi ?? -.-"
2. Idén először úgy volt, hogy németet tanulok, de végül úgy lett, hogy franciát és most repdesek az örömtől ( ha valaki olvasta az előző díjas bejegyzéseimet akkor tudja miért) :)

3. A suliban megkaptuk a legrosszabb termet :@ -.-"
4. Fura, mert alig jut eszembe valami saját magamról :(( ilyet?!?!
5. Szeretem a Nestea-nak a barackos zöld teáját. :3
6. Új tesitanárt kaptunk, kissé tartok tőle o.O De azért elég jó fejnek tűnik :)
7. Idén palotásozni, fogok a legjobb fiú barátommal a szalagavatón, de nem csak mi, mert az egész osztály táncolni fog. :)) *.*
8.A kedvenc smink márkám az Essence.
9.Az órarendem Csontvárosos :) :3
10.Majdnem elájultam tesi óra közben :@ :/
11.Nagyon örülök, hogy már a negyedszerre ajándékoztak meg engem a díjjal :D <3

11 kérdés (igaz én nem kaptam kérdést, de úgy gondoltam azokra fogok válaszolni, amiket Bence is kapott)
1.Van kedvenc állatod? Igen, van.
2. ÉS mik azok? Nagymacskák (oroszlán, tigris, párduc, leopárd, stb..)
3.Miért döntöttél úgy, hogy blogot indítasz? Mert azt mondták tehetséges vagyok az írásban :)
4.Hány blogod van? Kettő, a másik linkje itt van: http://konyvetajanlokneked.blogspot.hu/
5.Kedvenc filmed/sorozatod? Film:Éhezők viadala és a Percy Jackson-Szörnyek tengere sorozat pedig az Így jártam anyátokkal és a Pretty Little Liars :D
6.Olvasod a blogomat? Nem, bocsi, nem szeretem a fiú szemszöges blogokat ://
7. És hogy tetszik? So sorry..
8.Van testvéred? Nincs, de a barátnőim olyanok :3 <3
9.Volt olyan barátod/barátnőd aki nagyon megbántott? Szerencsére még nem, de nem is tervezem ;)
10.Van ilyen kedvenc fiúbandád, mint pl. Union J, One Direction, The Wanted, Stb...? Igen, a Fob és a 1D :3 <3
11.Van olyan fiúbanda, akiket valamiért nagyon utálsz? Nem nincs :)

11 kérdés
1.Hol laksz?
2.Kedvenc gyümid?
3.Ismered a Csontváros című filmet ?? Ha igen mit gondolsz róla ??
4.Melyik országba jutnál el legszívesebben ??
5.Mi szeretnél lenni, ha felnősz ??
6.Nézed az Éjjel nappal Bp-t ??
7.Laptopod vagy géped van ??
8. Melyik könyvet olvastad utoljára ??
9.Eltudnád magad képzelni hivatásos íróként ??
10. Mióta blogolsz ??
11.Szerinted elolvasnád azt amit írsz, ha más kezei közül került volna ki ??

11 embernek továbbküldöm: hát ez ugye nem fog összejönni ;)
1. Cookyex
2. Sunshine
Bocsássatok meg, de mostanság csak két új blogot olvasok és mind2-t nagyon szeretem :) <3

Remélem tetszett, ha igen kommenteljetek és iratkozzatok fel!! :D Pusssz :***

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...