2013. szeptember 1., vasárnap

Őszi haul :)

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben az új őszi szerzeményeimet fogom nektek bemutatni, de kezdem is, mert nem rövid a lista ;)

Az első dolog amit még elég régen vettem, július(!) közepén, az egy vékonyabb pulcsi, amit a Tescoban vettünk 2790 Ft.-ért. Szerintem jól néz ki, a nyaka kicsit különlegesebb, mint az átlag, ugyanis fodrozott. Az újja 3/4-es, gumírozott.
A második dolog az egy farmer, amit a H&M-ben vettem, az ára 3490 Ft. volt. Ez egy egyszerű kék farmer, szükségem volt rá, mert az előzőt kinőttem... Szerintem az ára nagyon barátságos volt. Könnyen kihasználható, szinte bármivel fel lehet venni :) A képen nem látszik, de ez egy csőszárú farmer:)
A következő termék szintén egy nadrág lesz, amit a Takko-ban vásároltam, az ára 2990 Ft. volt. Ez a mostani akciós újságban van benne. Nagyon sok nadrágom van, de szerettem volna egy bordót is, mivel ez hiányzott a gyűjteményemből, de most már ez is megvan :) 

A negyedik dolog egy bordó 3/4-es ujjú póló, a derekánál egy kicsit húzott az anyag :) ettől kicsit különlegesebb. Az ára 2990 Ft. volt a New Yorker-ben . Szerintem megérte.

A fent említett boltban vettünk még egy kék kardigánt is. Nagyon szép színe van és már egy ilyenre is szükségem volt. :) Az ára ennek is 2990 Ft. Puha az anyaga, karcsúsított fazon, és a leértékelt pulton találtam, azaz a leértékelt kardigánok között. :) 

Kaptam az apukámtól egy fekete körsálat a C&A-ból, van egy ugyanilyenem fehérben és nagyon szeretem. Ezért is kértem belőle az alábbi színben is. Az ára 1990 Ft. volt. Szerintem nagyon megérte. Sokféle színben kapható még. 
Anyukámmal a Rossmann-ban jártunk és vettünk nekem egy Essence-es Stay Matt lip cream-et, a " 01 -es Velvet Rose" árnyalatban. Igazán természetes a színe, viszont ezt csak olyanoknak ajánlom, akiknek nem cserepesedik a szájuk, vagy ha mégis, van ajakradírjuk. Mivel ez állagra szájfény, de kinézetre rúzs, szóval vigyázni kell vele. Az illata nagyon finom, az applikátora a megszokott.:)
Kaptam még egy fekete Essence márkájú szemceruzát, a "kajal pencil-t" a "01-es Black" árnyalatban, mivel már egy ideje szerettem volna, de csak most szántam rá magam. Igazán intenzív fekete színe van.
Vettünk még egy tusfürdőt, ami a Rossmann saját márkájától származik, Isana (ha valaki nem ismerné) Ez egy orchidea illatú tusfürdő :) Mesés az illata, csak ennyit tudok mondani, még nem használtam. Az ára 269 Ft. volt.
Voltunk az Asia Centerben és ott kaptam egy Elseve sampont, ami normál és zsíros hajra való, erről nem tudok sokat mondani, mert még ezt sem használtam. Az ára minden boltban más, de ahol mi vettük ott 599 Ft. volt. Vettünk még egy Nivea Stress Protect izzadás gátló stiftet, ennek az ára is változó, mi 550 Ft-ért vásároltuk meg. 
Kaptam az Office Depot-ból két Stabilo tűfilcet, darabja 210 Ft. volt. Egy pinket és egy világos kéket kaptam :) Ezek nem voltak benne a csomagban amit korábban kaptam. 
Kaptam 3 db. könyvet a nagynénémtől, Az áruk egyenként 2999 Ft. volt. Megkaptam a Gyönyörű sorscsapást, az Altatódalt és a Tündérdallam 1. A látó szerelme-t :) hamarosan kifogom őket olvasni és akkor majd megtaláljátok az ajánlásokat a másik blogomon amit Tinával közösen vezetünk, nézzetek be oda is:  http://konyvetajanlokneked.blogspot.hu/
Vettem még két könyvet, a Fallen-Letaszítva-t és a Bábel-t, az utóbbinak ott voltam a dedikálásán és jó volt a hangulat, csak nagyon gyorsan végeztünk a barátommal :) kb 1 órát voltunk csak ott :) 
Ennyi lett volna ez a bejegyzés, azt hittem, hogy hosszabb lesz, de mégsem :) Köszönöm hogy megnézted, remélem tetszett, ha igen kommentelj és iratkozz fel !! :) :* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...