2013. szeptember 25., szerda

Augusztusi kedvencek :)

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben, nagyon megkésve ugyan, de mint a címből is kiderült, az augusztusi kedvenceimet fogom nektek bemutatni. Szeretném, ha kommentben véleményeznétek a bejegyzéseket, jó lenne kapni valamilyen visszajelzést, előre is köszönöm. :)

Az első favouritem még mindig a Maybelline NY The rocket volum' express szempillaspirálja, amiről a Júliusi kedvencek-es posztomban már olvashattatok. Erről nem is mutatok képet, mert gondolom tudjátok, hogy néz ki. ;)

A második kedvencem az Essence Long lasting lip gloss-om, a 01-es Me and my ice-cream árnyalatban, amit a neszesszeres posztomban láthattatok :)
A következő kedvencem ebben a hónapban a Garnier UltraDeux kollekciójából a mandulás sárgabarackos hajbalzsama, aminek az illata valami leírhatatlanul mennyei és nagyon jól ápolja a hajamat. Én ugyan csak a hajvégeimre szoktam rakni, de cssak azért, mert ez száraz hajúaknak ajánlott és nekem csak a hajam vége száraz, illetve töredezett. Nekem nagyon bevált.:)
A negyedik sokat használt termékem az Essence studio nails "ultra strong nail hardering" körömerősítője volt. Nagyon sokat használtam, nekem eléggé segített. Nem töredezik annyira a körmöm, mint régen.:)

Az ötödik favourite augusztusban az nem más volt, mint a Könyvmolyképző Kiadótól a Becca Fitzpatrick által írt Crescendo ami a Csitt Csitt második része:) Egyszerűen imádtam ezt a könyvet. Eszméletlen. Erre ez a legjobb szó :) Majd hamarosan olvashattok róla ajánlást a másik blogomon amit Tinával közösen vezetünk :)
Az utolsó "tárgyilagos" kedvencem ebben a hónapban a fekete Conversem volt, amit szinte bármihez fel lehet venni :) Egyszerűen imádom :D
Az előbb azért mondtam, hogy tárgyilagos, mert a múlthavi kedvenc zenémet is szeretném nektek megmutatni. Ez pedig nem más mint Dj Antione vs. Madmark közös száma a Sky is the limit, amit egyszerűen imádtam augusztusban hallatni, olyan sokszor ment a rádióban és annyiszor játszottam le a YouTube-on, hogy már a csapból is az folyt itthon :D
Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett, ha igen akkor kommenteljetek és iratkozzatok fel !! :D :*
Nektek mik voltak az augusztusi kedvenceitek?? *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...