2013. szeptember 4., szerda

NOTD-ombre körmök

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben ezt a körmöt fogom nektek bemutatni:

Az alap egy kék Lovely lakk amit az első posztomban láthattatok :) Az ombre hatásért pedig a Catrice "630- Sing: Hey, Dirty Lilah!" felelős :)

Szerintem nagyon egyszerű elkészíteni ezt a fajta körömfestést, nem kell hozzá más csak:
-2 körömlakk
-1 szivacs/applikátor 
-1 műanyag lap (amire a körömlakkokat csöpögtetjük) 

 Első lépés az, hogy a sötétebb-jelen esetben a kék-körömlakot rendesen, két rétegben felvisszük a körmökre.(Bocsássatok meg, de nem tudok képet biztosítani róla, mert béna voltam :/) Rendesen hagyjátok megszáradni, nem szabad, hogy még egy kicsit is ragadjon, mert akkor nem érhetjük el a kívánt hatást.

A második lépés az lesz, hogy a világosabb-nálam ugye a szürke-körömlakkot a műanyag lapra kell csöpögtetni (de csak keveset, viszont ügyeljetek, hogy meg ne száradjon a kicsöpögtetett lakk, mert akkor az pazarlás lenne)

a 3. lépés az, hogy a segédeszközünket a kicsöpögtetett körömlakkba mártsuk, de vigyázzatok, hogy csak egy kicsi lakk legyen a szivacson, mert nem lesz olyan a hatása, mint amilyen a képen.Ezt csináljátok meg az összes körmötökön. 

Én most csináltam először, sokan megdicsérték, szerintem nagyon egyszerű elkészíteni, és gyorsan is véghez lehet vinni, ha például lepattogzott a körömlakkod, viszont nem szeretnéd még lemosni. :) 

Ennyi lett volna ez a NOTD, remélem érthetően magyaráztam el. :) Köszi hogy elolvastad, remélem tetszett, ha igen akkor kommentelj és iratkozz fel !! :)) :*

1 megjegyzés:

  1. Te vagy az első ember aki normálisan írta le hogy a fenébe kell ezt megcsinálni :)
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...