2014. január 28., kedd

TAG | fashion

Sziasztok!
Mostanában olyan sok TAG-et olvasok, hogy engem is megszáll az ihlet, így én is kitöltöm a többségét. Remélem még nem unjátok, hogy mostanság ilyen sok van. :) Ez a TAG, mint a bejegyzés címe is mutatja, a divatról szól. Bízom benne, hogy szívesen olvassátok majd.

1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Nadrágot sokkal többször hordok, félek a szoknya viseléstől, talán lehet nem ad olyan magabiztosságot, mint a nadrág. De majd ha jön a j idő előszedem a szekrényemből őket.:)

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Az óarany az én ékszerszínem.

3. Clutch. Igen vagy nem?
Igen! Szerintem igazán praktikus, bulikba főleg. Azt hallottam róluk, hogy nem kényelmetlenek, sőt egy idő után el is feledkezik az ember arról, hogy a kezében van.

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
Van, és a H&M az, onnan van a legtöbb cuccom. Szeretem, mert jó minőségű ruhák vannak és általában nem olyan drágák.

5. Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Szerintem van pár eléggé ijesztően magas platformos cipő, de azért találni nagyon szépeket is. Szóval nekem tetszenek.

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Szerintem egyáltalán nem ciki, bár attól függ, hogy van koptatva. De ha valakinek kifejezetten ez a stílus tetszik, akkor azzal nincs semmi gond.

7. Neon vagy pasztell?
Egyértelműen pasztell. Szerintem ezek a színek a letisztultságot tükrözik. A neon színeket pedig sosem kedveltem.

8. Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Nagyon igényes bizsuim is vannak, amik nem az olcsóságot tükrözik. De vannak nagyon szép ezüst karkötői például a Thomas Sabo vagy a Pandora márkáknak. 

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Igazából a kettő közt van a stílusom, de inkább a saját fejem után megyek.

10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?
Az első, tehát nagyjából naturális színű ruhadarabjaim vannak, én a földszínekért vagyok oda. Az erőteljesebb színek sem a tónusaimhoz, sem pedig az egyéniségemhez nem állnak közel. :)) 

Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem tetszett.Hagyjatok nyomot lánykák!
Sarah♥

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...